Gå til innhold

Rettsak


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, det samme lurer jeg på....er helt knekt her jeg sitter....har ei datter på 11 mnd og det ble slutt da hun var 3 mnd.... bf flyttet 30 mil unna og nekter å ha samvær med MEG tilstede og ved gjentatte meklinger har han blitt fortalt at det må han da hun ikke kjenner han...han er enig der men når vi har kommunisert alene er det eneste han tenker på å ha henne alene.... jeg ble rådet etter sist mekling og ikke svare han på meldinger og ble frarådet at vi møttes sammen til barnets beste..

 

Jeg har tilbydt han samær og i sommer var jeg der han bor med mine foreldre så tilbydte jeg han å se henne.....han var mer opptatt av å ta meg(opptatt av hvor lenge jeg ha vært i byen...at jeg har tatt over felles leil plager han og krever penger...osv) Da bestemte jeg meg at jeg møter ikke opp mer....

 

I går mottok jeg brev fra advokat....at jeg nektet samvær og han stevner meg for ny takst og oppgjør ved bolig..... jeg var med advokat i dag og bare dagene i dag de timene jeg var der pluss ett brev kostet meg ca 7000!!!!!!! Jeg ahr ikke spist eller sovet på over ett døgn og skal i tillegg være mamma.....

 

Jeg tjener litt over grensen for å få fri rettshjelp.. jeg har ikke nektet han samvær for å si det ....det er rammene rundt hvordan det skal foregå vi ikke blir enig om....

 

Har du opplevd å bli dratt inn i noe? Skriv gjerne en pm til meg.....vært så fint å snakke med noen i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...