Gå til innhold

Noen som kjenner til Superfit vinterstøvler for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt et par i dag, men ble litt usikker nå når jeg kom hjem - kjenner jo ikke til dette merket, men vet jo at det trenger ikke hete Ecco eller Viking for å være bra...noen som har erfaringer med merket? eller fjorårets model? var den jeg kjøpte på salg i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt endel superfit til våre, alt fra vintersko til tøffler. Er et kjempegodt merke. De er lette og sitter godt på foten. Synes absolutt at de er like gode som f.eks viking sine..:)

Skrevet

Så bra :) var så fornøyd over at jeg fant noe på salg i lille gutt sin str. Lurte på om det var nok støtte i helen, men tror bare jeg var litt usikker på hele skoen en stund, he he. Lille gutt prøvde de og tasset rundt her, tenkte faktisk på at de så veldig gode ut, ikke stive og veldig lette.

Planen er å ha disse og så kjøpe et par med cherrokser (eller hvordan det nå skrives ;) ) holder det med tanke på vintersko eller? Superfitstøvlene til tørre kalde dager og de andre til våre slapsedager? første barn dette så blir så usikker på om man virkelig trenger et par med type Sorel vintersko også... Disse små (1 år) er vel ikke ute på de kaldeste dagene uansett.

Skrevet

Har også kjøpt superfit vintersko. De virker lette og behagelige, o håper vi blir fornøyd. Har goretex joggesko fra superfit og er superfornøyd med de. Gutten min er forresten1,5 år :-)

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og har hatt flere barn med superfit vintersko. Synes de virker veldig gode så vurderer de selv til min knert på 1,5 år. Hvor fant du de på salg nå?

Skrevet

De hadde et godt utvalg av fjorårets i div. merker på Eurosko. Litt utplukket på str., men overrasket over utvalget - måtte se to ganger at det faktisk sto salg på hele rekka ;) Hva annet skal dere kjøpe av skotøy til vinteren?

Skrevet

Superfit er et kjempebra skomerke til barn. De er absolutt i klasse med ecco, viking osv. Barna mine har hatt flere par superfit og jeg har vært veldig fornøyd med de.

Jeg tror Superfit het Elefanten før de skiftet navn.

Skrevet

Jepp, Superfit er det samme som tidligere var Elefanten. Det er supergode sko som mine barn ikke har greid å slite ut. Har vært mye mer fornøyd med dem enn med Ecco sine.

Her går det i Superfit eller Viking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...