Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Men kan ikke det, får ikke mensen før til helga ca, og jeg har laaaang syklus, så billettene er booket til i slutten av september! Og testing får jeg begynne med rundt dag 15-16, så dette blir den lengste måneden EVER..............Gi meg motivasjon!! I tillegg til denne lange ventingen så er 7 stk på jobben min plutselig blitt gravide!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 snakker du om å dra til danmark for å bli inseminert nå?ellers skjønner jeg ikke bæra av hva du snakker om:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 oi,så spennende!Men så synd at man må dra helt til danmark for å gjøre slikt...hvorfor er det slik,vet du det? måneden går fort skal du se!lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Det er ikke sånn at vi må reise til Danmark, vi kan jo velge å stå i kø i Norge i flere måneder....:-/ Men det vil vi ikke. Mannen er steril, så inseminering med donor er eneste mulighet for egne barn.....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Så bra!! da ønsker jeg dere lykke til Mnd går fortere enn du tror..hehe... før du vet ordet av det, så er tiden inne! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå