Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Som Hjemmet, Allers, Norsk Ukeblad ol... Tror dere folk finner opp historier for å tjene seg litt cash eller? Redaksjonen gjør vel ingen undersøkelser? Enkelte virker jo altfor drøye!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Heter de "Leserne bretter ut sine liv" ? eller "Leserne forteller sanne historier"?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Disse historiene blir ikke betalt. Noen kan man skrive inn, mens andre er "møte under 4 øyne". Uansett er det god lesing så gjør meg ingenting hva de er:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Hi her Joda, alle brukte bidrag blir honorert med 1500-2000 kr. Det står under alle artiklene.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 de blir betalt,jeg fikk 500kr for en halvsides historie for leenge siden:)men det er ikke sikkert at de alle er fra norge da,kan jo hende de låner fra andre nordiske land.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Ja da skal jeg jammen skrive inn noe... For 2000kr kan jeg fortelle mange løgner jeg: "Jeg hadde et forhold til en kjent idrettsmann" "Min lærer misbrukte meg" "Den magiske reisen til Egypt" "Vi vant millioner og mistet venner" "Jeg fant kjærligheten i voksen alder" Alt bare løgn:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Vet om noen som har sendt inn en oppdiktet historie og fått betalt. Det viktigste er jo at historien er god. De må sikkert betale mer til etablerte forfattere, og romaner som er gitt ut på forlag, der skal vel forlagene også ha sitt. Stoff trenger de jo hele tiden. Bare skriv ivei, du
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Det r nok sikkert lett blanding av sanne historier, halvsannheter, overdrivelser og ren diktning! Men jeg vet at selv om enkelte historier kan høres søkt ut, så er faktisk virkeligheten i enkelte tilfeller verre enn historiene. Jeg kunne selv feks fortalt om eksen min som kledde seg som kvinne, holdt på og hadde seg med menn, kvinner og transer på si, og dro hjem kjønnsykdommer i tillegg. . Jeg kunne også fortalt litt av hvert om endel kjendiser i så måte. Alt helt sant, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Har gjort meg gode penger på historier fra "virkeligheten",ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå