Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Er det bare Reima som har bra uteklær eller finnes det flere bra?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Brukt Troll i 5år og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 tror det finnes mange bra merker her og det er vel opp til hver enkelt hva man velger. Jeg har så langt valgt reima og er meget fornøyd,men det er sikkert andre merker som er bra også!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Men finnes det merker som er bra og prisgunstige?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 "Friends" fra OBS! til 599kr fikk best i test i fjor fra tv2 hjelper deg (eller hva det var). I neste nummer av Foreldre & Barn kommer en stor test på dresser og vintersko,venter til da jeg:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Vinterdressen Friends til Coop ble best i test i fjor, 599. Hadde både den og Reima Tec. Overraskende bra!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 har fleece, vinterdressen og vindjakke fra Skogstad. Super kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Jeg har et barn i barneskolealder, og hun har dress kjøpt på yrkesklær laget av samme stoff som voksnes arbeidsklær. Men hun har god bevegelighet og liker dressen godt. Ser fortsatt nesten ubrukt ut, etter en lang vintersesong med mye bruk. Og den er så og si helt vanntett selv etter vask. Beste vi har hatt, men jeg har aldri kjøpt Reima og slike dyre merker, så de vet jeg lite om. Den kostet rett under 1000-lappen, mener jeg. Så ikke av de billigste, men meget god kvalitet og godt merket med reflekser. Vi har hatt litt Skogstad, og det er også et godt merke, syns jeg. Husker jeg kjøpte en billigdress på Sparkjøp(litt krisekjøp) til 149,- eller noe. Den var faktisk kjempegod, og med avtagbart for i. Helt vanntett lenge, men ikke like slitesterk som den hun nå har.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 I Sverige er det Didriksons som gjelder, og jeg tviler på at de er mindre kresne enn oss! Har selv Didriksons vinterdress til gutten (kjøpt på XXL) og den er knallgod. Mange flere finesser og mye lunere (høyere krage, bedre lukninger, osv) enn ´billig´-dressene, syns jeg. Skal kjøpe vinterjakke og regntøy fra Didriksons også.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Kjempe fornøyd med Reflex sine dresser :-) Både regntøyet og utedressene
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Mikk Line, lette, vanntette og ikke minst slitesterke dresser Bruker fleece fra H&M, liker at jakkerne hat glidelås helt ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå