Gå til innhold

Hvilket merke har de beste uteklærne til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare Reima som har bra uteklær eller finnes det flere bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt Troll i 5år og er veldig fornøyd.

Skrevet

tror det finnes mange bra merker her og det er vel opp til hver enkelt hva man velger. Jeg har så langt valgt reima og er meget fornøyd,men det er sikkert andre merker som er bra også!

Skrevet

Men finnes det merker som er bra og prisgunstige?

Skrevet

"Friends" fra OBS! til 599kr fikk best i test i fjor fra tv2 hjelper deg (eller hva det var). I neste nummer av Foreldre & Barn kommer en stor test på dresser og vintersko,venter til da jeg:)

Skrevet

Vinterdressen Friends til Coop ble best i test i fjor, 599. Hadde både den og Reima Tec. Overraskende bra!!

Skrevet

har fleece, vinterdressen og vindjakke fra Skogstad. Super kvalitet.

Skrevet

Jeg har et barn i barneskolealder, og hun har dress kjøpt på yrkesklær laget av samme stoff som voksnes arbeidsklær. Men hun har god bevegelighet og liker dressen godt.

Ser fortsatt nesten ubrukt ut, etter en lang vintersesong med mye bruk. Og den er så og si helt vanntett selv etter vask. Beste vi har hatt, men jeg har aldri kjøpt Reima og slike dyre merker, så de vet jeg lite om.

Den kostet rett under 1000-lappen, mener jeg. Så ikke av de billigste, men meget god kvalitet og godt merket med reflekser.

Vi har hatt litt Skogstad, og det er også et godt merke, syns jeg.

Husker jeg kjøpte en billigdress på Sparkjøp(litt krisekjøp) til 149,- eller noe. Den var faktisk kjempegod, og med avtagbart for i. Helt vanntett lenge, men ikke like slitesterk som den hun nå har.

Skrevet

I Sverige er det Didriksons som gjelder, og jeg tviler på at de er mindre kresne enn oss!

Har selv Didriksons vinterdress til gutten (kjøpt på XXL) og den er knallgod. Mange flere finesser og mye lunere (høyere krage, bedre lukninger, osv) enn ´billig´-dressene, syns jeg. Skal kjøpe vinterjakke og regntøy fra Didriksons også.

Skrevet

Kjempe fornøyd med Reflex sine dresser :-) Både regntøyet og utedressene

Skrevet

Mikk Line, lette, vanntette og ikke minst slitesterke dresser

Bruker fleece fra H&M, liker at jakkerne hat glidelås helt ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...