alvis Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg har ferie i 2 uker, siste uken i oktober og første ukene i november. Jeg prøver å se etter billige syden turer for meg, mannen og mine 2 barn men det er veldig dyrt. Hvis vi ikke får råd til å reise til syden har jeg veldig lyst å finne på noe annet. Noen som har tips til hva vi kan finne på med to barn på 3 og 5 år? I Norge eller Europa? Noen som har gjort noe kjekt den tiden på året?
lioness* Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Er det så dyrt på den tiden av året? Hvis du ikke har vært der allerede, er solfaktor.no en veldig fin søkemotor for sydenturer. Du kan søke "Syden" og ønsket reiseperiode så foreslår den for deg. Ellers kan du jo kjøpe billetter hos SAS/Norwegian (burde være mulig å få noe lavprisgreier) og ordne overnatting selv via hotels.com, tripadvisor.com eller liknende.
alvis Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Takk for tips. Jeg har søkt på det meste av flyselskap og hoteller og finn.no. Men har ikke vært inne på solfaktor. Vi skal fly fra stavanger og på finn. no finner jeg ikke reise til under 18.000. Det er billig til Malaga, Mallorca men da er det ikke så varmt mer og du kan riskere at det er bare 10- 17 grader. Takk for tips. Skal sjekke alt du gav meg:)
Bolla:) Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 vi pleier alltid bestille på ryanair og booking.com... har alltid vært billig og fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå