Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Den i gul boks.. Jeg holdt nesten på å kjøpe den i dag, men jeg klarte å beherske meg. Jeg spiser jo ikke sånt.. hehe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 jeg kjøpte den i dag! kjøper meeget sjelden nugatti,men i dag ble jeg frista til å prøve den nye.har ikke prøvd enda,men blir vel snart!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Ja, den smakte litt som smash eller Walters mandler.
Dronningen! Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Det er nok helt sikkert mange som har smakt den nye Nugattien men tror du virkelig at de vil svare her på DIB/BIM? "Nei gud forby, vi spiser da ikke slikt!" Kos dere med Nugattien:o) Ps: Det paradoksale er vel at hver eneste jul er det snakk om Walthers (?) mandler og til påske er det Freias lilla påskeegg.... kjøpes de kun til pynt??
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Hehe! Det er sant Jeg får vel kjøpe den og teste den selv tenker jeg.. HI PS: Freia påskeegg er ikke godt!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg blander meg aldri inn i nugattidiskusjoner, for jeg er den som kommer til å smugspise dette for barna......... ;-) Men den nye høres spennende ut! Har ikke hørt om den jeg.. Blir spennede!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Smaker som Smash/Walthers mandler sier dere? Hm, da må mor ut og kjøpe nugatti til helgen...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Hmm så den i dag.. hadde kjempe lyst å kjøpe den men har netopp kjøpt MEG peanøttsmør. får spise opp den først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå