Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Har møtt en mann som virkelig setter følelsene i sving hos meg. Aldri følt d sånn før. Det virker som det er gjensidig. Nå har jeg mulighet til å overnatte hos han neste uke, Problemet er bare at jeg er gift, med tre små barn. Jeg og mannen har litt problemer for tiden. Skal jeg hoppe på muligheten? Har egentlig ikke dårlig samvittighet ovenfor mannen min...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Er du dum?? Enten går du fra mannen din, og deretter kan du hoppe på ny mann.. ellers lar du det bli med fantasien..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Jeg syns du skal gjøre det på den rette måten. Skille deg eller separere før du har sex med en annen. Du er en forbilde for dine 3 barn!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Min beste venninne var i akkurat samme situasjon som deg for ett år siden med dårlig forhold hjemme, 3 barn og hun tok muligheten... Nå er hun separert (han oppdaget det etter kort tid) og hun er bunn ulykkelig, for hun ville jo ikke ha mannen hun følte seg tiltrukket av og var utro med. Det fant hun selvfølgelig ut for sent, og nå bor hun skikkelig kummerlig og har gått fra å være det mest positive menneske jeg har møtt til å bli deprimert og innesluttet... Tenk med hodet og se litt lengre frem er mitt råd...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Glemte å si at som i likhet med deg hadde hun 0 dårlig samvittighet, og hun sier at hun skulle ha hørt på meg for ett år siden... Dumt å være etterpåklok...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Åhr, herreguuuuud! Jeg blir stadig sjokka over hvor dumme folk kan bli! Er man ikke fornøyd med det man har, og heller vil gå til sengs med noen andre, så går en fra den en egentlig skal være sammen med! Hvis du ikke har planer om å gå fra mannen din så gjør du ikke noe mer utav det. SÅ enkelt er det faktisk, og det er ingenting som heter "jamen det er jo komplisert". NEI, det er enkelt. Vær trofast, eller gå!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 enig. Vær trofast, eller gå.... utroskap er så utrolig simpelt!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Å, så lei jeg er av kvinnfolk som deg. Du suller med en mann som synes det er greit å legge an på ei dame med mann og barn. Hva når dere er et par da? Da sitter du der ned en mann som liker å flørte og innlede forhold med gifte mødre. Ville ikke hatt en slik fyr om du så kastet han etter meg. Få av deg de rosa brillene.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 tipper dette er et tulleinnlegg. Du kan da ikke tro at noen vil støtte dette. Og om dette er helt seriøst så må du være dumt som et brød og støgg som ei kråke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå