Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Når alle de som tidligere har mobbet meg og kommet med sleive kommentarer om meg ( i "skjul") nå ser at jeg ser skikkelig bra ut( har slanket meg 35 kg), har giftet meg med en fantastisk mann og har et godt liv. Rart hvor mange som plutselig skal snakke med deg og være hyggelig da! Før var det ingen som "så" meg, ble ofte ignorert, men jeg er fortsatt samme person innvendig, merkelig at man blir mye mer verdt når man er tynn og pen!!! F''' you suckers :-D
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Så bra! En liten personlig vendetta eller hva;-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Ja av og til må man bare få sagt det man tenker ;-D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå