Gå til innhold

Synes livet er godt :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når alle de som tidligere har mobbet meg og kommet med sleive kommentarer om meg ( i "skjul") nå ser at jeg ser skikkelig bra ut( har slanket meg 35 kg), har giftet meg med en fantastisk mann og har et godt liv. Rart hvor mange som plutselig skal snakke med deg og være hyggelig da! Før var det ingen som "så" meg, ble ofte ignorert, men jeg er fortsatt samme person innvendig, merkelig at man blir mye mer verdt når man er tynn og pen!!! F''' you suckers :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! En liten personlig vendetta eller hva;-)

Skrevet

Ja av og til må man bare få sagt det man tenker ;-D

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...