Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hva liker barna deres å spise til middag på lørdagskvelden? Mine gutter liker ikke taco eller pizza. Hva spiser man da? Er helt tom for ideer.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Vi har ofte grøt til middag på lørdager, men spiser ikke middag på kvelden da.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Du kan alltids lage makaroni&cheese, hamburgere, pølse og chips/stappe, fish&chips, biffsnadder osv. Mye av det kan jo dere voksne også spise.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Hmm vi voksne spiser alt det barna spiser vi Lager ikke noe til barna og annet til oss selv. Mye annet enn pizza og taco. Loff og reker, pølse og potetbåter (hjemmelagde i ovn), fish and chips, biff m/bakt potet, lasagne m/loff og hjemmelaget allioli + salat, se ellers tips på en veldig god side jeg fant: http://trineblogg.blogspot.com/ Mye god mat å velge i Mange gode pizzavarianter.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Tusen takk for svar og gode tips! Jeg lager aldri egen middag til barna, men føler vel at på lørdagene vil jeg og mannen har mer "voksen" mat enn barna er klar for. Vi skal jammen prøve biff i helgen:) Reker liker jo barna godt så det tar vi også en helg. Skal sjekke ut bloggen. H.I.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Pastasalat, biff, taco, kylling, pølse m. brød, pølse m. chips, burger, pizza... humm, nå ble jeg sulten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå