meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Noen som vet hva det ligger på?
lille sprelle Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 sjekk ks sine sider. Ev. fagforeningens sider. Mange kommuner gir høyere lønn enn normert, særlig om du er vernepleier!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Oi, bare rett over 300? kan det stemme... Ja ja. Takk i hvertfall.
Gjest Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Uten ansiennitet er det vel ca 308.000. Men blir en del tillegg når man jobber turnus. Fått deg jobb?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2010 Nei, jeg får meg aldri jobb. Ok, det var min nedtrykte side som snakket. Den dominerer ikke. Og i morgen skal jeg søke videre. Jeg bare vurderer om jeg kan søke de. Når man da bare jobber 74% (jeg vil helst jobbe 100%) så er det jo mye mindre med en gang...
Christina06 Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Må jo være mye bedre det, enn å ikke ha inntekt? Jeg tenker at det er negativt å være så kravstor i en jobbsøkerprosess. Oftest er det ikke noe problem å fylle resten med ekstravakter heller. Og, husk at det er lettere å få jobber man søker om man allerede er i jobb!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2010 Joda, og det er derfor jeg vurderer å søke. Fordi det er helt tørke på den type jobber jeg egentlig er kvalifisert til her. Og ta det med ro, jeg er veldig ivrig jobbsøker og ikke så kresen som det høres ut akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå