Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 ...tenker du da mest på pris, kvalitet eller om "alle" andre har det til sine barn? Er du villig til å betale litt mer for å få noe ikke alle har? Hva synes du er en greit pris på en body, en kjole, bukse eller en genser? Bruker du mer penger på de litt større barna enn på babyen?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg bruker ikke så mange på penger på barneklær nå som mine gutter er 3 og 5år. Det blir hull i alt, så nå er vi inni en billig periode. Men jeg bruker mye penger på gode sko og god vinterdress, men ikke på t-skjorter o.l. Jeg kjøper aldri noe som alle andre har. Bor i en liten by med 3 barnebutikker så her går alle barne med like jakker osv. Så kjører heller inne til en større by noen ganger i året og kjøper klær der. Vi kjøper mest klær fra Bennetton. Liker å ha en klassiske stil. Kanskje noen synst det er dyre klær, men jeg synst det er billig. Bruker ca 300kr på genser 200kr på bukser. 500-1500 på jakker. 400-700 på sko.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Noen plagg ville jeg kanskje ha brukt mer penger på. Samtidlig så er det jo veldig artig med litt festlige bodyer og slikt, det er jo veldig populært nå. Greit å kanskje ha noe basic, som bodyer og stømpebukser, men kan gjerne legge litt ekstra penger i en fin kjole e.l.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Jeg tenker først og fremst komfort nå rjeg kjøper barneklær. Det skal være gode slitesterke klær som er behagelige å ha på. Betaler sjeldent mye for et plagg, men er flink til å handle kvalitet på salg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg tenker pris, at det ikke skal være for dyrt. Er alene med 2 barn og kjøper ikke spesielt masse merkeklær til barna. Kjøper vanlige, behangelige klær til vanlig bruk, og heller noe skikkelig til yttertøy, sko og slik.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 jeg bruker for det meste å kjøpe i de billigere burtikkene som lindex,h&m og kappahl,men elsker merket "småfolk" og liekr å handle en genser/body der når det er noe jeg faller for fordi jeg elsker barneklær med sterke klare farger og det har småfolk.polarn o.pyret kan også ha fine farger,så en sjelden gang går jeg dit. Liker å ha klær ikke alle andre har,men det er ikke noe problem når man bor i Trondheim,det finnes mange klesbutikker for barn her. 8 mnds babyen min kommer til å arve storebror, derfor kjøper jeg kvalitetsuteklær som er dyre men som jeg vet er veldig bra,holder ungen tørr og varm og kan bli arva,eks utedress. Vintersko er også veldig viktig,så jeg kommer til å bruke ca 5-600kr til størstemann på sko. Når jeg ikke finner noe absolutt spesielt, når jeg kjøper klær fordi barnet trenger det,synes jeg at mellom 100- 200 kroner plagget er mer enn nok.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Jeg foretrekker klær av god kvalitet og bra merke, som kler barna, som ikke alle andre har og som er billige. Derfor kjøper jeg 90% av alle klærne til ungene i USA. Finner et outlet, peiler inn salgsstativene og plukker med til et år eller to fremover. I Norge supplerer jeg bare med ull og uventede ting.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Egen smak og pris... og kvalitet på noe. Kommer an på hva det er. Hva andre kjøper bryr meg midt bak. Bryr meg ikke så mye om kvaliteten på klær til små babyer (i den forstand at klærne blir jo uansett ikke slitt), men bryr meg mye om kvaliteten på uteklær. Bruker naturligvis mer på klær på det eldste barnet mitt siden han trenger større klær (de er mye dyrere enn babyklærne) og sliter mer på klærne sine enn en baby.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Tenker både kvalitet og at det skal være behagelig for barna. Kjøper en del økologisk....mye mykere klær enn "vanlig" bomull og ull. Bruker nok mer på eldstemann i forhold til til en baby ) Handler en del på nett, http://www.lenepalandet.no/ er en bra side. Har klær som er litt annerledes og veldig gode )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå