Gå til innhold

Dere med flaskebarn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange flasker har dere? Hvor ofte sterilisering og vasker dere flaskene med vaskemiddel?

Og i samme slengen, hvilke flasker bruker dere?

Jeg har brukt avent, mam og nå prøver jeg dr. browm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 8 Avent-flasker (og 2 Mam, men de liker hun ikke). Vasker dem i oppvaskmaskinen og steriliserer kun tuten.

Til å begynne med steriliserte jeg alt hver gang, men da hun ble 4 mnd. sluttet jeg med det og tar kun tutene.

Skrevet

Vi har vel rundt 15-20 flasker, har faktisk ikke talt de. Men så er vi på barn nr 2. Steriliserer, men kan vel kanskje slutte snart siden hu er 4 mnd nå. Vi bruker Avent, men heldigvis ikke de helt nyeste for de kolikkringene var bare mas gitt!

Skrevet

Hadde tolv avent-flasker. Hun spiste seks ganger om dagen, så annenhver dag (kveld) vasket og steriliserte jeg flaskene og fylte dem med vann og malt og satt i kjøleskapet så de bare kunne varmes i micro og fylles med melkepulver til hvert måltid.

Skrevet

Vi har 11 flasker fra Avent.

Har sluttet å sterilisere (etter 5 mnder) - men vi vasker flaskene som vi bruker hver dag, ca 6 stk.

Forstår ikke problemene jeg hører folk har med Avent sine flasker, de vi har det aldri vært noen problemer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...