Gå til innhold

er i uke 5+6 og når jeg hoster så kniper det av og til skikkelig i magen..


☆:*´¨`**´¨`*:☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er vel på grunn av at ligamentbåndene rundt livmoren strekker og tøyer seg etterhvert, så mener å ha hørt at det er ganske så normalt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg har oplevd akkurat det same, og gjør femdeles noen ganger jeg er 14+1 uke =)

 

Jeg var litt bekymret i starten jeg også, men det fine med graviditet er at "alt er normalt" og det er ganske greit å huske på... jeg har hatt mye vondt i magen, men legen sier det er heeelt normalt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme vis, men mest når jeg nyser! Er slik at jeg ikke har så veldig lyst å nyse fordi det gjør vondt... men vanskelig å holde tilbake....

Er i uke6+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken1979

Nå er ikke jeg lege, men har vært igjennom mange svangerskap, og dette høres ut som ligamentbåndene. Og det er helt normalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer som alle andre over her - jeg er ingen lege, men har litt erfaring - enten ligamentbåndene - eller magemusklene som protesterer nå.

De gir etter for livmoren etterhvert som den vokser, og trekker seg til siden. Er derfor litt utsatte og blir fortere "slitne" når de blir brukt.

Man bruker mange muskler når man hoster og nyser!

Jeg har flere ganger fått gangsperr i magemusklene av hostebyger. :)

Bare vent til du sitter der om 6mnd - og hoster da... Da er det helt andre ting du bekymrer deg for.. *fnis...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...