Gå til innhold

Hva mener dere om kvinner som lurer menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre om ei dame der jeg bor som har en kjæreste som er ca. 15-16 år eldre enn henne og har fra før av 2 barn i 20 årene. Hun dama og kjæresten har vært sammen noen år, hun er ganske spesiell, men det er vel forsåvidt han også. Hvertfall så er saken at hun dama er i begynnelsen av 30 årene, og har et barn fra et tidligere forhold. Hun ønsker selvsagt flere barn, men hennes nåværende kjæreste har vært HELT klar på at barn blir uaktuelt! Når har hun "lurt" han og blitt gravid, bak hans rygg. Hun sluttet på prevansjon uten at han var klar over det. De bor ikke sammen en gang, og har er rasende over å ha blitt ført bak lyset. Hans barn fra tidligere forhold har ikke noe særlig til forhold til faren sin fra før av, de har virkelig ingenting til overs for denne sære nye dama hans. Jeg skjønner hvertfall veldig godt at han er fly forbanna, hva mener dere om slike damer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempe respektløst! Men dessverre er det flere jenter/damer som faktisk går på byen for å lete etter menn de kan ha sex med for å bli gravid. I mitt hodet går ikke slikt ann!

Skrevet

Enig, det er ikke sånn vi damer skal få barn... Men det skjer nok rett som det er...

Skrevet

Å drive med lurerier på den måten sier noe om det mentale modenhetsnivået og hvor mye hun respekterer kjæresten. Det er vel noe hun har visst om hele tiden, så hun burde jo ikke vært sammen med ham i det hele tatt hvis det var av så stor betydning for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...