Gå til innhold

ENDELIG SEPTEMBER :)


ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 21,men ønsket er stort om at han skal komme før:p Er hvertfall i rette mnd nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 25 dager igjen...gleder meg masse til babyen kommer..men har det ikke travelt...ho kan godt vente til nærmere termin med å komme...håper bare ho er frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid følt hun kommer den 9sept...men blir satt på igangsetningsakupunktur i dag, så håper jo at noe skjer i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager igjen, men har blitt forberedt på at jeg nok må regne med å gå over tiden. Heldigvis klart å slå meg til ro med det nå. HUn er jo her veldig snart i alle tilfelle :o)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 septemberer ;) De fleste tror hun kommer før, med unntak av meg selv! Tror nok det er en god stund til hun kommer, iom at jeg verken har mensensmerter eller nedpress... Har alle det? Jeg merker jo at det presser nedover en gang i blandt, men da er det stort sett hu som morer seg der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo greiere at du er innstillt på å gå lenge selv..hadde vært værre hvis du gikk å var sikker på at du skulle få før og så går du 2 uker over..

 

Eg har litt menssmerter og kynnere innimellom, men lite nedpress...tror ho ligger litt høyt inni der enda...har 22 dager igjen i dag..men går med en følelse på at eg kommer til å gå 4-6 dager over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye nedpress og falske rier men ikke kommet noe baby enda...Ny igangsetnings akupuntkur i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...