Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 for en 5 år gammel stor simo bagvogn? Den er klassisk blå med svakt blått-hvitt rutete innertrekk. Ingen flekker. Svart understell med lufthjul som ser nesten nytt ut. Men den er jo brukt da... Hatt den til to barn - til den ene som hovedvogn, til den andre som ekstravogn hos svigers (dvs nesten ikke brukt til barn nr 2) Har vert lagret inne! Føler at dersom jeg går under 1000 kr kan jeg liksågodt gi den bort...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 For 10 år siden kjøpte jeg en Simo bagvogn som så ut som det du beskriver, som var brukt i 1 år til 1 barn, for 1200 kr. Da fikk jeg med en ekstra madrass, to dyner, sengetøy, regntrekk, myggnett. Ville ikke betalt 1000 for din vogn nei.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Skal man dømme utfra hva andre tar for fullstendig herpa vogner fra nittitallet så kan du glatt få 2000 for den. Solge selv ei mørk blå sportsvogn fra Simo, med regntrekk og myggnetting 5 år gammel og jeg fikk 1800 om jeg ikke husker feil (er vel to år siden). Lå ute på finn og jeg var nedringt av folk.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Det var en fyr på finn som prøvde og selge en slik simo bagvogn (dette var i fjor høst), den var fra 2003 og dermed eldre en din vogn og han forlangte hele 2000 kr for den og da var den brukt til 3 barn. Jeg bød ham 500 kr og da lo han av meg og sa at det ikke kom på tale...Vogna den sto i et halvt år, da satte han den ned til 1500, gikk noen mnd til da satte han den ned til 1200, så til 800 og så til slutt 500 kr...Den sto lenge da også..he,he;) Hadde vært villig til og betale 800 kr for din vogn;)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Fem år gamle vogner er på grensen til å bli sovevogner. Det kan selvsagt hende di får 100 for den men jeg tviler sterkt. Jeg ville ikke gitt det.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Mange som betaler litt for å ha ei ekstra vogn hos besteforeldre eller i barnehagen osv, så det er godt mulig man kan få 1000kr for den! Det er jo en solid vogn.. Iallefall verdt forsøket!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Jeg kjøpte ei 3år gammel Simo kombivogn + vognbag, voksipose, paraply, handlenett, myggnetting og regntrekk for 1300,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå