Gå til innhold

hviken butikk synst du er billigest å handle i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

såg nettopp en test for dette der mega og rema var best på billigevarer, men jeg trodde det var rema og kiwi.

hvilken synst du er billigest? og hva synest du lønner seg å kjøpe på akkurat den butikken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og min mann handler på rema for det meste.,

benytter oss også av tilbud som andre kan ha,..

men syns rema er den beste butikken da man får billige brød og andre mat varer det går mye av hos oss.

Skrevet

Jeg kan betale litt mer hvis butikken har godt utvalg, da f.eks Safari, Obs og Meny.

Men Mega handler jeg bare tilbud på siden de hverken har bra utvalg eller lave priser. De tingene jeg har sjekket har de ligget i overkant avv det fleste andre på.

Billig synes jeg Rimi er.

Kjøper mye basisvarer der.

Kiwi butikken her jeg bor er elendig, så mulig de er billige, men så lenge de ikke fikser opp litt gidder jeg ikke finne det ut.

Rama er også kanskje billig, men vinninga vil gå opp i spinninga da jeg må kjøre et stykke ekstra for å komme til nærmeste butikk.

Skrevet

jeg handler også for det meste på rema siden den er nærmest.

di har jo gode tilbud ta 3 betal for 2

kylling kjøttdeig til 15 kr

kylling pølser 600g til 15 kr

brød til 5 kr og 6.50 kr - er jo ganske billig, men er det billigere å lage brødet selv?

så har di bleier ta 2 betal for 1

på rema her hos oss selger di og 40 bagetter for 39.90

Skrevet

sånn "all over" så er vel rema billigst. men da tenker jeg på alle varer. kiwi ligger hakkihæl og er snart foran på en del varer.

vi handler i utgangspunktet på rema.

men handler på kiwi pga gohelg og div first price produkter som jeg synes er fullgode produkter. f.eks kyllingvinger, frossen kyllingfilet/lår, kjøttdeig, baguetter, osv osv

utenom det så benytter vi oss ofte av ukens tilbud her og der.

Skrevet

Jeg synes Kiwi er billigst. Nå kutter de priser som bare det, og dessuten får jeg 3% trumf hver gang jeg handler der. Så jeg har jo "fått" 500 kr på 2 mnd bare ved å handle på Kiwi.

Utvalget er helt greit til hverdagshandling, men skal jeg ha noe spesielt må jeg på Coop eller på CC-mat.

Skrevet

Coop prix om du er medlem! Jeg har stort sett dårlig erfaring med de billigste merkene, særlig firstprice, f.eks. isen og juicen smaker helt for jævlig, såpa er utvanna etc.

Skrevet

Her går det i Rema og Prix. Men går ikke etter billigkjedene. Bare fordi det er de beste butikkene her

Skrevet

Etter å ha jobbet på Meny i noen år, så er det Kiwi som jeg liker best om jeg skal handle billig. Kiwi er under norgesgruppen som meny, så de fører samme merkevarer. Selv liker jeg first price mye bedre enn euroshopper.

Skrevet

Vi handler på Rema og jeg tror det er et bra valg.

Skrevet

Kiwi for det meste.

Raska med meg godteri for 1000 kr denne mnd gratis ( noe liker vi ikke og blir spart til Halloween). Verdt å sjekke litt, særlig godteri;)

Pga den garantien er de flinke til å holde holdbarhetsdatoene på de fleste varer.

Hatt mange gufne opplevelser på Rema, når det gjelder utgått på dato.

Skrevet

Jeg handler som regel på Rema,men tar meg av og til en tur på Obs når de har tilbud og hamstrer litt :)

Skrevet

Synes Rema er billigst. Der jeg gjør all storhandelen :)

Kan bli veldig billig om man handler Landlord produktene. Spiser ikke alt av det, men typisk pasta, tacoshell, tacokrydder, våtservietter. Brukte også disse bleiene en stund.

Skrevet

jeg handler mest på Kiwi pga beliggenheten, men synes rema er den billigste.

Skrevet

Jeg synes Rema er billigst og jeg er veldig glad i prisene og tilbudene deres men her må vi kjøre et kvarter for å komme dit. Handler oftest på ICA som er nærmere oss. Noe dyrere men der men de har ofte gode tilbud og veldig greit at de har ferskevaredisk med kjøtt, pålegg og fisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...