Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg har et par i slekta som er ekstremt hjelpsomme, generøse, gjestmilde osv osv... MEN de er så grusomt rasistiske til tider. Jeg hadde de hjemme her på barselbesøk for noen dager siden. Og her er et eksempel på hva de presterte å uttale seg om: Negre har kommet kortere på evolusjonsstigen enn vi har. De dro frem et eksempel på det at de for eksempel driver med de forferdelige drapene sine på albinoer for å lage heksebrygg. Det var andre ting som ble sagt også.Jeg og sambo sa at om VI hadde blitt putta fra fødselen av nede i en forferdelig stamme i Afrika, så hadde vi også gjort grusomme ting. Og at det ikke handlet om hudfarge og rase. Det var de uenige i og dro frem eksempel som jeg ikke gidder å skrive om her. Det blir for langt. Jeg blir så SLITEN av å høre på slikt preik. Det blir så ekstremt. Det er rart folk kan ha så forskjellige sider. Hadde de bare ikke hatt de ekstremholdningene sine så hadde de vært mer likandes. Måtte bare få en utblåsning her, for jeg er frustrert. Det går bare ikke an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå