Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 vil ha selskap for å feire bursdagen min. vi har mange som kommer og vet folk vil ta det med ro. men er ei som styrer og ordner så jeg blir bare mer sliten.. i 2 års dagen til ungen vår måtte vi be dama om å roe seg ned.. er det frekt å si når man ber ho at ho skal være rolig for at jeg er sliten.?? vil ikke være slem mot ho heller men trenger fred og ro.. ho styrer med mat, kaker, hvor folk skal sitte, hvem som skal prate med hvem. og hun tar ikke nei som et svar.. da snur ho bare ryggen og gjør noe annet vi ikke vil.. er glad i dama vil bare ungå å ha en som styrer slik rundt meg når vi vil bare ha en enkel dag. med kaker og folk kan prate og kose seg..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Hadde invitert med kraftig trykk på rolig og uhøytidelig. Gjerne gjenntatt meg flere ganger på de tingene. Og om hun begynner å ta av igjen hadde jeg vært klar i talen der og da. Hadde ikke sakt at hun var invitert men hun måtte være rolig for en gangs skyld....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 For et rart menneske. Ville tatt en telefon til henne på forhånd hvor du presiserer at det blir et rolig selskap hvor gjestene selv skal få bestemme hvem de vil snakke med. Ser for meg en hodeløs kylling som flakser rundt med kakefatene. Er denne damen "normal"? Jeg hadde nok ledd mer av henne, enn blitt stresset. Skrik ut at hun må huske på hvem som er verten.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 hun er normal som menneske. men hun er slik i alle selskap hun kommer i.. uansett hvem sitt det er eller hvordan selskap det er.. flere som sliter med ting med denne dama. er ikke bare vi.. vi slet mye med henne når vi hadde baby. nå venter vi nr to i løpet av noen uker.. så er nok på`n igjen. ho respekterer ikke andre sine ønsker. ho gjør som ho vil når ho vil.. klarer ikke le heller av henne.. er gravid og termin innen kort tid. er sliten og sykmeldt fra jobb pga mye plager i ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå