Gå til innhold

For "gammel" til å stå hvit brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er for sent for en 33 årig mamma til 3 å stå hvit brud i kirken? Har endelig bestemt oss for å gifte oss, og da vil vi gjøre det på tradisjonelt vis. Jeg ser yngre ut enn alderen tilsier, og en kan ikke se på meg at jeg har født tre barn, for å si det slik ;) -men likevel føler jeg at dette skulle vi ha gjort for 10 år siden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan stå hvit brud. Nå du ser tilbake på bryllupsbildene dine i en alder av 85år vil du nok le av deg selv og tenke at du faktisk bare var 33år.

Go for it!

Skrevet

Selvfølgelig kan du stå hvit brud i en alder av 33 år og mor til 3! Det er jo deres dag og dere kan gjøre akkurat hva dere vil. Har en venninne som nettopp giftet seg og stilte seg det samme spm. Hun valgte å ha et rødt bånd rundt livet på brudekjolen…

Skrevet

Dette bestemmer du jo helt selv! De fleste er vel idag mellom 30-40 når de gifter seg enten for første eller andre gang. Regner med du ikke har vært gift før.

Jeg skal være forlover neste sommer for en som da har passert 44. Det blir hvit brudekjole der i gården....

Men hvis du føler det blir feil, trenger du vel ikke å ha hvit kjole i kirken. Du kan jo velge isblå, lys rosa, fersken eller en annen farge. Det er jo minst like stilig!

Skrevet

Hvorfor ikke, jeg var hvit brud i sommer i en akder av 32 år og mor til 2, ingen reagerte på det

Skrevet

Jeg er 31 og regner med å bli gift innen 2 år:p

Da skal det være kirke bryllup, jeg skal ikke ha snø hvit kjole, men skal være hvit ja.Så lenge jeg gifter meg før jeg er 35 skal det være kirkebryllup. Vi skal gifte oss i gresk ortodoks kirke da:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg var 35 da jeg giftet meg, med min ene sønn som brudesvenn og nr 2 i magen. Var selvsagt hvit brud. Det er en myte at hvit brudekjole er noe som er forbeholdt jomfruelig 20-åringer. Fram til andre verdenskrig hadde de fleste bruder svart kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...