Gå til innhold

Dere som drikker mye brus/har drukket mye brus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker dere light eller sukkerbrus? Drikker dere hver dag? I så fall, hvor mange liter går med?:)

Jeg er selv en Pepsi Max fan, drikker det nesten hver eneste dag! Jeg er svært slank uten at det har noen som helst betydning for om jeg er sunn eller ikke for det er jeg ikke. Brusen fører til at jeg spiser mindre, jeg får en slags metthetsfølelse av Pepsi Maxen og jeg blir kun opptatt av den. Aaarg, vil slutte for det er jo absolutt ikke sunt. Tærer på tenner, muskler og skjelett og ikke har jeg spesielt fin hud heller.

Noen tips å dele med meg? Kanskje du holder på å avvenne deg? Hva funker?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen gode tips... Drikke ALTFOR mye pepsi max selv... Går ikke en dag uten, enkelte dager kan jeg fint drikke 1 1/2 liter... Skulle gjerne også drukket mindre...

Skrevet

hei,.

bare noen måneder tilbake drakk jeg flere liter cola hver dag..

men siden jeg er blitt gravid ville jeg prøve å drikke noe annet..

kjøpte meg iste flasker og hadde i kjøleskapet og ba også min mann hjelpe meg for jeg viste det ville bli hardt å klare å gå over til å drikke det.

så når han drikker brus til maten nå så finner han alltid iste til meg.

koser meg heller med et glass cola senere..

men skjelden hver dag..

finn noe annet du liker og syns er godt.. få hjelp av noen rundt deg til å velge riktig drikke.. prøv iste, saft, juice, eller annet..

det som er viktig er at du syns selv det er godt..

lykke til

Skrevet

Jeg har alltid drukket ALT for mye cola, i mange år.. I en toårsperiode var det så ille at jeg BARE drakk cola, altså, ikke noe annet, hver dag.

Når jeg ble gravid med andremann klarte jeg å kutte en god del, å nå som jeg har født og ammer drikker jeg INGEN ting. Ikke noe brus i det hele tatt, eller godteri for den saks skyld. Å det går UTMERKET! Helt utrolig:) hihi.

Skrevet

Jeg blir kvalm av brus med sukker, så her går/gikk det også på pepsi max i store mengder om dagen.

I alle fall 1 1/2 liter om dagen.

Kuttet ut nå som jeg ble gravid. Drikker enten saft eller vann nå.

Hender seg jeg tar et glass pepsi max til maten, men etter å ha kuttet det ut over en lengre periode så synes jeg det smaker litt rart nå.

Meeeeeeeeeeeeen... jeg kuttet ut pepsi max i første svangerskap også, og var tilbake i samme tralten så fort jeg sluttet å amme, så det går vel ikke noe bedre denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...