Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7273462
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Ja fysj... Så mange syke mennesker der ute...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Å fy f***, nå fikk jeg helt klump i magen og halsen her altså! Har en gutt på 8 år (snart) selv, og bare tanken på at noe slikt skulle hende ham... Også på skolen og alt da! Håper de tar overgriperen, skjærer av ham ballene med en sløv kniv og lar ham brenne i helvete altså!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Signerer den, jeg også. Faens dritt-menneske!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 HVA hjelper det at vi følger dem til og fra skolen, når det skjer I skoletiden!?!? Da må vi isåfall være med dem på skolen hver dag! Dette SKAL ikke skje!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Nå er det på høy tid at noe gjøres ift barneovergripere. Glem såkalt "rehabilitering", samtaler og gå rett til KASTRERING av svina! Jeg er så forbanna og kjenner at grensen er nådd for lenge siden! Hvorfor skjermer ikke samfunnet barna våre????
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Så du tror virkelig at det å fjerne testiklene til menn stopper dem fra å voldta eller antaste våre barn?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 eh..? Selvfølgelig! http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Faa-takker-ja-til-kjemisk-kastrering-944180.html
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Bare så snodig at dette er frivillig?!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 http://www.frie-ytringer.com/2009/09/26/medisinsk-kastrering-av-pedofile-brukt-med-suksess-i-danmark/
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 For all del, de må gjerne skjære av hele utstyret. Så sakte og lidelsesfullt som overhode mulig. Jeg melder meg frivillig. Overgrep mot barn er noe av det som opprører meg mest, og jeg tror helt seriøst at jeg uten å blunke kunne gjort noe slikt om noen våget å legge hånd på et av barna mine. Om det å miste utstyret ville stoppet dem fra å antaste barn aner jeg ikke, men forhåpentligvis ville de dødd av blodtapet, så da ville det aldri blitt et tema....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #13 Skrevet 1. september 2010 Det beste hadde vært et skudd i panna,men ettersom Norge er imot dødsstraff lar ikke det seg gjøre. Jeg føler at det i det minste burde opplyses om at dømte pedofile bor i nabolaget. Skoler,barnehager,foreldre,etc burde få navn og bilde. Det skulle vært en menneskerett
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #14 Skrevet 1. september 2010 Det beste hadde vært et skudd i panna,men ettersom Norge er imot dødsstraff lar ikke det seg gjøre. Jeg føler at det i det minste burde opplyses om at dømte pedofile bor i nabolaget. Skoler,barnehager,foreldre,etc burde få navn og bilde. Det skulle vært en menneskerett
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 1. september 2010 #15 Skrevet 1. september 2010 Det er i slike tilfeller som det der en savner livstidsstraffer og dødsstraff. De har for pokker meg fortjent det de svina!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #16 Skrevet 1. september 2010 Huff... Det er nå jeg helst vil slutte i jobben og passe på barna våre 24/7...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå