Gå til innhold

Oj, super service hos Beckmann !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skolesekk til jr som begynte å revne litt i bærestroppen etter bare noen dager.

Kontaktet da Beckmann, som ba meg levere den inn hos nærmeste forhandler.

Det var ikke der jeg hadde kjøpt den, men det spilte ingen rolle.

Gjorde som jeg fikk beskjed om, men fikk en veldig lunken mottagelse. De kunne sende den p åreparasjon hos skomakeren, men de kunne ikke garantere at jeg ikke måtte betale det selv siden sekken ikke var kjøpt der.

Reiste da ut dit jeg hadde kjøpt den, og la frem problemstillingen. Jeg tar ikke vare på alle mulige kvitteringer, så fant ikke kvittering. Men det er årets modell, og den er jo helt ubrukt så å si.

De var også veldig vanskelige, og siden navnet mitt ikke sto i ei bok de hadde (de skrev ned navnene til alle som kjøpte sekk) kunnde jeg ikke få ny.

Jeg ble ikke bedt om å oppgi navn da jeg kjøpte den sekken for å si det sånn.

Jeg sa at jeg hadde snakket med leverandør, men det hjalp ikke. Og kvittering var veldig veldig viktig for garantien sin del. Jauda.

De tok bilde av skaden, ,og skulle maile det til leverandør. OG ta kontakt med meg dagen etter.

Har ikke hørt et pip, og jeg har ringt dem to ganger uten at de kan svare- Har også bedt dem ringe meg tilbake med info om hva som skjer. Men nei.

Ringe nå rett til leverandør igjen, og får ny sekk i posten. Ikke noe mikkmakk.

Super service av Beckmann, men jeg er ikke imponert over bokhandlene som bare vil selge mer uten å ta seg av uheldige kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...