Gå til innhold

hvorfor varierer vekten min så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørtes sikkert ut som et lurt spm:p

synes det er vanskelig å gå etter vekten når jeg en dag veier 65 kg,dagen etter 67,5 og dagen deretter 64,5.. veier meg hver dag rett etter jeg har stått opp. jeg er 5 mnd på vei, men vanskelig å si hvor mye vekten ligger på da den varierer så mye.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg ville sluttet å veie meg hver dag og holdt det til en gang i uke.

Det er mye som kan spille inn på vekten når du veier deg hver dag.

Væske i kroppen, hvor mye du har spist, om du har bommelommet i det siste ol.

Skrevet

hehe, ja det er sant. men trodde ikke d skulle være så mange kiloene forskjell fra dag til dag;P jeg veier meg ikke hver dag men når jeg ser at kiloene raser oppover så følger jeg litt med=/

Skrevet

Vet ikke om du er som meg, men jeg er steinhard i magen i dette svangerskapet. Kommer meg ikke på do og får gjort nr 2 mer en max to ganger i uka.

Hadde hatt min ukentlige veiing da jeg endelig måtte på do. Gikk på vekten rett etterpå og det var over 3 kgs forskjell... minus.

Kan det være noe sånt?

Skrevet

oi,såpass. nei jeg er egentlig ikke noe spesielt hard i magen. men jeg spiser kanskje mer nå da jeg har fått tilbake matlysten - det har jo mye å si på vekta. men trodde den skulle gå opp og ikke variere så mye. hvis jeg ikke teller med den dagen vekta skøt i været, så ligger jeg fortsatt under vekten jeg hadde da jeg ble gravid.. men poff- så kommer vel kiloene her;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...