Gå til innhold

spontanabort i uke 7..må man til lege??

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff trur jeg holder på og mister..smerter og blør..huff jeg er så lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du bør a en tur til legen. De kan ikke gjøre noe fra eller til, men du må finne ut om alt kommer ut av seg selv. Be om å få ta hcg-blodprøve med et par dagers mellomrom, synker den, kommer det sannsynligvis ut av seg selv..

Klem til deg

Skrevet

så det kan ta lang tid før det kommer ut? symptomene på sa er sA? HVordan er smertene ca

Skrevet

Det er helt individuelt hvordan en SA skjer. Men smerter, sterke blødninger etc er jo tegn på at det er noe som ikke er som det skal.

Da jeg mistet sist startet det med svak blødning, for så å gå over i menslignende blødning. Jeg hadde ikke smerter, og blødningen varte ca en uke. Men SA ble påvist ved synkende hcg-nivå på blodprøve.

Denne gangen har jeg blødd som bare det, og hatt veldig vondt, selv om dette "bare" var en kjemisk graviditet.

Venninna mi hadde sterke smerter ene gangen, og blødde gjennom alt som var, og hadde langvarig blødning. Andre gangen hun mistet kom det ikke ut av seg selv, så hun måtte få piller for å drive det ut.

Så det er vanskelig å si akkurat hvordan det blir for deg, men jeg ville kontaktet legen for å høre hva de sier. Som sagt kan de ikke gjøre noe for å stoppe det, men de kan undersøke slik at du er sikker på at alt kommer ut og det ikke blir noe igjen der inne.

Håper det går bra med deg, er ikke noe moro når dette skjer. For din del håper jeg du får det slik jeg gjorde første gang, så du slipper slite med det fysiske så lenge..

Klem igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...