Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg glemmer det der jeg... ikke smart karnsje, men når jeg først husker det...hvor mye er vanlig å gjøre pr dag?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Har ikke telling, gjør det uten å tenke i grunn, når jeg sitter på pc`n, tar ut av oppvasken osv. Men det funker, selv etter flere fødsler så er jeg fast og stram.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Trenger ikke å knipe jeg. Samboeren min kaller meg for jomfruen sin for jeg er trangere enn noen gang etter 4 unger:-) Akkurat som da han tok meg første gang. Men nå har jeg ikke hatt sex med andre enn ham heller da.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Hahahahaha....jeg dauer. Festelig med slik troll. Alle kvinner som har født barn bør knipe, det har ingenting med hvor mange partnere man har had eller hvor ofte man har sex å gjøre, eller faktisk jo mer sex jo fastere så lenge man får orgasmer og sammentrekninger i bekkenmuskulaturen vel å merke.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Så fint for deg, da Men husk at man kniper ikke først og fremst for å bli trang, men for å styrke bekkenbunnen, som tross alt er "gulve" i kroppen. Svak bekkenbunn kan føre til veldig mye verre ting enn slapp skjede, som inkontinens og livmorfremfall. HI: Egentlig bør du knipe så mye som mulig. Flott hvis du klarer å gjøre det mens du gjør andre ting, slik som en annen her skriver. Jeg må konsentrere meg om å få det til riktig, og klarer det bare mens jeg sitter eller ligger. Men jeg benytter sjansen hver gang jeg sitter på bussen/er passasjer i bil, ved middagsbordet, etc. Lag deg et "mål" som er overkommelig for deg. Hvis du sier 30 om dagen, og greier det, er det mye bedre enn om du sier 100 og glemmer det. Tenk på det som trening som du må sette av tid til. Og tro meg, det virker faktisk, og du merker forskjell fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå