Gå til innhold

Hvem er penest i Grey's da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttene: Dr. Dreamy ( eller hva de kaller han:)

Jentene: Issie ( da hun hadde langt hår) Men Grey er naturlig søt og søstra hennes er skjønn.

Skrevet

Izzie, så klart. Håper hun ikke er borte for alltid :/

 

Synes egentlig ikke at noen av gutta er særlig pene.

Skrevet

Derek og Lexie

Skrevet

McSteamy og Little Grey (Lexie), og Izzie kommer på en gjesteopptreden, men er ute av serie etter det.

Skrevet

Meredith er i hvertfall den styggeste. Æsj. Skjønner ikke hva Derek ser i henne!

Skrevet

Alex (typen/eksen til Izzie). Callie og Izzie.

Skrevet

callie er desidert penest/sexy av damene. Mannfolkene vet jeg ikke helt.Synes ikke noen av dem er skikkelig HOT liksom.

Skrevet

McDreamy - himmelsk mann

 

Arizona - nydelig smil og nydelig blond :)

Skrevet

Lexie og Callie, McSteamy (typen til Lexie), og han derre typen til Christina. McDreamy er for "glætt" for min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...