Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg vil overraske mannen i dag. Han jobber i helgen og har dermed fri de neste to dagene. I dag er altså "fredag" for oss. Jeg vil så gjerne at han skal komme hjem og bare få en FANTASTISK kveld. Men trenger tips. Har vasket huset. Hva nå? Hva ville du blitt glad for?(eller din mann?) (ja, jeg er hjemme i permisjon og har litt ekstra tid å rutte med:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Da jeg skulle gjøre noe fint for mannen min kjøpte jeg en x-box. Han ble veldig overrasket og glad
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 HEr i huset er det duften av nybakt som slår best an. Brød, boller, rundstykker eller kake. Det er godt å komme hjem til en så hyggelig duft. Jeg forsåker å time det til at jeg tar noe ut av ovnen like før han kommer hjem, så duften akkurat rekker å spre seg litt. Nyvasket hus er jo også fantastisk, for ikke å snakke om rent sengetøy! Materielle ting er vi ikke så opptatte av her hos oss, annet enn at jeg kanskje kan finne på å lete frem en dvd han har snakket lenge om at han gjerne vil se uten at vi hadde planlagt filmkveld. Det er de små tingene som er viktigst. Kos dere i kveld! =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 En ekstra god middag, med stearinlys. Med en øl til kanskje?l så en fin film, og nytt undertøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå