Gå til innhold

Har vi bomma fullstendig (Mallorca i september)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt tur siste uka i september til Alcudia. Også hører jeg folk si at "da er det blitt vinter der og dere må pakke varme klær". Sto jo på turoperatørens sider at snitttmp var 23 grader da, og like varmt i vannet. Nå skal det sies at vi er nordfra og har hatt en sommer med maxtemp på 16 grader og stort sett gått i støvler siden april, men er det virkelig så ille at vi burde revurdere? Har så himla lyst til å gå i kjole og småsko og singlett en uke, og duppe i havet. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiste hjem 9.sept. for et par år siden, der og da bestemte vi at vi aldri reiser senere enn det iallefall.

Vi hadde flott vær, men jeg syns d var for kjølig.

Syden (sør-europa) = juni - august her i huset !!

Det går selvsagt an å være heldig, men når jeg skal til syden vil jeg ikke bruke jakke, jeg vil bade uten å hakke tenner, etc

Sept.-mai i syden kan være kjølig, faktisk direkte kaldt vinterstid, og det er relativt stor sjanse for regn.

Håper dere er heldige !! God tur, Alcudia er kjempefint!!

Skrevet

Vi var på Mallorca (Cala d´Or)første uka i sept ifjor.

Rundt 27 grader, deilig i vannet.

Skrevet

Takk for linken, den så jo mer positiv ut enn jeg turte håpe på. Som sagt er vi ikke bortskjemt med godt vær, fineste været vi har hatt i år var når vi var en tur i Bergen og det glimtet til med nesten 20 grader i skyggen.

Håper vi er heldige, gleder oss vilt og ungene teller ned dag for dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...