fox`y Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 har skrevet plan for to uke men den frister lite:) så lurer på hva som står på menyen til dere i dag?
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 ja si det? Hva kan jeg lage av en kyllingkjøttdeig?
Gjest Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Idag står det tomatsuppe og pannekaker med bacon og blåbær=) Igår hadde vi kyllingwok:)
Jenny-penny Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Vår ukes meny går som følger- Idag: Pai med salat Torsdag: Laksefilet med kryddersmør i ovenen, med coucous til Fredag: Terteskjell, hvitsaus med crabstick, reker, krepsehaler og fiskepudding. Aspages på toppen til meg;) Lørdag skal vi til Oslo å spise på Fridays (er gravid og drømt om fridays mat leeeeeeenge)
ღMadame_mim ღ Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 I dag blir det lasagne tenker jeg. Er ikke i form i dag og det er det eneste som frister. Har ikke barn som må ha næringsrike middager enda heller så da trenger jeg ikke ta hensyn til det :-)
Mia29 Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 I dag tror jeg det er stekt torsk med ris og salat. Vi lager meny for en uke av gangen og handler en gang i uka. Mer effektivt, billigere og gir oss sunnere og mer variert meny. Har vi virkelig ikke lyst på det som står på gjeldende dag er det lov å bytte med en av de andre dagene. Passer supert for oss da både mannen min, datteren min og jeg synes det er pyton å gå i butikken. (Vi startet forøvrig med dette før vi fik barn, så har litt trening i planlegging.)
Helann og lillebror Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Fiskekaker i brun saus med kokte poteter og raspede gulrøtter til!
Ugl@ Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Stekt torsk med poteter, stekt løk, gulerøtter og tomatsalat.
The Bad Gal Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Usj, ja så var det hva man skal ha til middag...? Far i huset er ikke hjemme før ikveld, så er kun meg og storesøster som skal ha middag, og hun spiser jo knapt noe, så det er fristende å bare lage havregrøt, det vet jeg at hun vil ha ihvertfall. Partyyyy.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Farsekaker, surkål, kokte poteter og grønnsaker, samt tyttebærsyltetøy:)
MillaCamilla Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 Hjemmelagede fiskepinner, bruker gourmettorsk fra findus som en smører litt hvetemel på, dypper i egg og ruller i brødblanding. Krydre etter eget ønske, aner ikke hva vi skal ha som tilbehør, kanskje salat og pasta?
Gjest irismor Skrevet 1. september 2010 #13 Skrevet 1. september 2010 Lettsaltet torsk, gulrøtter og poteter. Torsdag : ostesnitsel og stekte poteter med løk. Fredag : pølser, lomper og kaker (skal i barnebursdag) Lørdag : samme som fredag (ny bursdag) men skal grille laks på kvelden (er nødt til å ha noe ordentlig mat) Søndag : rådyrstek, grønnsaker, viltsaus, poteter og rognebærgele. Mandag : pasta med kjøttsaus Tirsdag : bursdag igjen Onsdag : seibiff og løk med poteter Torsdag, fredag, lørdag og søndag blir det jakt og grilling :-)
RachaelRay Skrevet 1. september 2010 #15 Skrevet 1. september 2010 Kremet pasta med falukorv. Fant en oppskrift på matprat.no :-) Skal bli godt å få brukt opp den falukorvpølsa som har ligget leeenge i fryseren.
Pooh Skrevet 1. september 2010 #16 Skrevet 1. september 2010 Hjemmelagde kyllingburgere med hjemmelagde hamburgerbrød. )
Vilja<3 Skrevet 1. september 2010 #17 Skrevet 1. september 2010 Hjemmelaget pizza ( det vil si toro bunn og fyll:)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 1. september 2010 #18 Skrevet 1. september 2010 Her blir det lasagne (type Toro),salat og urtebaguetter:)
Lemonia Skrevet 1. september 2010 #19 Skrevet 1. september 2010 Hjemmelagede fiskeboller i karrisaus med poteter, gulrøtter og brokkoli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå