Gå til innhold

Dere som nærmer dere sluten av 1.trimester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere dere trygge(re) på at svangerskapet kommer til å gå bra og at det kommer en baby ut av det hele nå enn tidligere?

Jeg er 11 uker på vei og må si jeg føler meg ganske trygg, selv om det jo er 12 uker som er den magiske grensen.... Jeg har også mistet flere ganger før og har jo absolutt ingen forsikring. Nå er det slik at det ikke gjør noe om folk vet. Mange oppdager magen og om noen lurer er jeg åpen om hva som er på ferde...

Hvordan er det for der? Fastholder dere på hemmeligheten til 12 uker er godt slik at dere er innenfor den "trygge tiden" eller blir dere mer åpne ettersom ukene går?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ca 11 uker nå og har fortalt det til de fleste nære. Jeg begynner å føle meg trygg på å ikke miste nå, men kommer til å være ganske redd for avvik frem til ultralyd i uke 18. Jeg tok tidlig Ultralyd, og det gjorde det lettere for meg å fortelle det til familie og venner. For da så jeg at alt var i orden:-)

Skrevet

Var endel bekymret for å miste frem til jeg var 7-8 uker på vei husker jeg, men er nå 11+4 og tenker ikke no særlig på det mer, fortalte det til foreldrene mine ganske seint i frykt for å miste

Skrevet

Jeg er 11+5 i dag. Har fortalt det til de nærmeste, men har fortsatt ikke sagt noe på jobb. Tenker ikke å si noe til andre enn familien før det blir strengt tatt nødvendig. Koser meg med graviditeten, og er langt mindre bekymret nå enn for bare et par uker siden.

Skrevet

Hei gåbil.

Jeg føler meg sikker igrunn er 11+ 5, skal på ultralyd imorgen. Men kjenner jeg gruer meg litt for det. Men håper på et bankede hjerte :) Men bare hjernene som prøver å løpe løpsk. hehe. Nå er jeg litt lubben fra før så eneste du kan se er linjene er fylt ut, hehe. De som kjenner meg godt har kommentert det :) Jeg har fortalte til mine aller nærmeste venner som jeg stoler 100% på. Og min mor. Har ennå ikke tørt å sagt noe til verken min far eller jobben. Men blir litt lettere etter imorgen tror jeg :)

Men da er det ikke lenge til vi skal inn på trimester 2 da.

Lykke til alle sammen. Å ha en kjempe fin dag

Skrevet

Spennende med ul! Det er veldig godt å få bekreftet at alt er som det skal...:) Jeg var selv på det forrige uke og det var nok etter det at skuldrene senket seg her og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...