Gå til innhold

Hva syntes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott beliggenhet og flott hus:)

Hadde malt huset i en mørkere rødfarge og fikset badet så er det terningkast 6:)

Skrevet

Fin beliggenhet, liker ikke kjøkkenet, og ville gjort noen småting ellers.

Men ikke avskrekkende pris, selv om jeg ikke kjenner prisnivå i det området.

Skrevet

Dette huset har vi sett på også, men la det fra oss da det var for langt vekke fra familie osv. Nydelig hus, jeg ville gjerne fått lagt en hånd over kjøkken, men bare slike småting ;) Badet ville jeg lagt inn små freshe detaljer, så hadde det vært nok. Fin pris. Lykke til :)

Skrevet

Vannvittig dyrt. Stygt kjøkken og ellers mye gammelt (gammelt er ok, men her var det sjarmløst). Skyvedørsgarderobe i spisestua??

Fin beliggenhet og uteområde.

Skrevet

Huff, det huset blir mørkt og trist på en gråværsdag!! Fryktelig små vinduer i nesten hele huset - det blir litt klaustrofobisk. Kjøkkenet er ikke fantastisk. Men dette er ting som kan forandres.

Ellers har huset en trivelig hage og bra beliggenhet - og det er jo det viktigste :)

Skrevet

Du som var og så på huset. Når var det? Bor du på Askøy? Vil ut der, men ikke for langt ute heller.

Ser bare av annonsen at det er oppdatert i går.

Skrevet

Synes det var kjempefint jeg:-)) Bortsett fra kjøkkenet, brr slike kjøkken gir meg frysninger:-p Sånt hadde vi hjemme også, men dro på det en runde med maling så ble det flott:-D

Ellers så mååå du få inn litt farge i stua;-)

Skrevet

Veldig idyllisk. men været kan vel stå på ut i havgapet om vinteren, gufs....

Kjenner ikke området, men virket ikke sååå langt til Bergen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...