Gjest Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Noen som har testet positivt eller? Jeg tror jeg har IKM på fredag. Testet neg. mandag og tirsdag, skjønte jo egentlig at det ble neg. med strimmel fra billige-tester da:) De gir vel utslag dagen etter IKM. Bestilte en digital fra Clearblue igår og har bestemt meg for å vente med testingen til den kommer, hvis ikke TR kommer da:) I forrige uke gikk jeg med murringer og kvalme hver dag, nå har det gått over til kun ømme pupper:) Samboer har bemerket at de har blitt litt større;-) Hvordan går det med dere andre?
Hera83 Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Tror jeg har IKM i dag eller i morgen. Negativ test på billigstrimmel i går, ingen mens ennå. Men tror ikke jeg er gravid da. Kjennes ikke slik... Har hatt en del murringer og i går var jeg skikkelig svimmel, men det kan jo være andre årsaker til det. Krysser fingrene for at du er gravid!
Dukkehuset Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Har ikke testet enda, har IKM på søndag... Men jeg hatt diare siden søndag, og er ganske kvalm. Ikke kasta opp. Hjelper å spise :-) Men det kan vel være et virus også... Er vel uansett ikke noe poeng i å teste nå, så mange dager før IKM.
Junimini Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Jeg har IKM på torsdag eller fredag. Har testet flere ganger, men like negativ hver gang Tok CB digital i dag tidlig og hadde skikkelig tro på at den skulle være positiv, men neida.. Har følt meg gravid i halvannen uke med mye murringer og oppblåst mage, men nå er jeg ikke så sikker lenger :/ Jeg har ikke testet før IKM i de to forrige svangerskapene mine så velger å være optimist å tro at jeg produserer hcg sent ;-) Nå må jeg bare holde meg til fredag med å teste.. huff så utålmodig!
Gjest Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Hehe, jeg og føler meg gravid, mannen tror jeg har innbilt svangerskap:p Jeg testet sikkert en uke etter IKM sist også, men da var det ikke planlagt da, så slapp all den letingen etter tegn osv. Jeg er også utålmodig og såå sikker på at det har klaffet på første forsøk da:p Vet ikke om vi traff el engang, hehe. Jeg skal også prøve å vente til fredag med testing.
Vårbarnet med to små Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg klarer ikke tyde magefølelsen min nå. Noen ganger er jeg sikker på at det har klaffet, mens andre ganger er jeg mer realistisk. Jeg klemmer stadig på brystene, men de er ikke så vonde som sist. Da sier mannen min at det er jo ikke lenge siden sist de "vokste", så kanskje de ikke blir så vonde denne gangen, (ble gravid i april, og hadde utskraping i juli) også syns han brystvortene er ekstremt følsomme nå. Det var de også sist. Men, vi får vente å se. IKM er på fredag.
ønskerbaby_ Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 jeg har IKM på søndag. jeg tok en test i dag å den var selfølgelig negativ:-( vet det er tidli enda, men jeg klarte ikke å dy meg:-P har et ørlite håp enda på at TR ikke kommer. føler meg ikke gravid og har ikke hatt noe særlig med symtomer, bare litt ømme brystvorter. jeg prøver å tenke at jeg mest sannsynlig ikke er gravid for da slipper jeg å bli så skuffet. jaja får håpe på at d blir full klaff denne måneden da.
oleachp Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Kan det virkelig være sant?!? Jeg har IKM i dag, og tok test når jeg kom hjem fra jobben i stad, og da viste testen en litt svakere strek enn kontroll streken, måtte ta en til for å dobbeltsjekke, og den visste også en svakere strek:) så da er det bare til å håpe at streken er veldig tydelig i morra tidlig:)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 jeg sitter å venter på tester som jeg har bestilt! IKM på søndag, men vet ikke om jeg klarer å vente heelt til da:p har mensmurring, kvalm!! og myye hodepine, tett i nesa og ømme nippler! satser på en positiv test
Fru Pigalopp m/ 2 prinsesser Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Jeg er gravid! ) Har IKM i dag, og hadde ventet med å teste. Tok en CB test i sted, og den var helt klar- positiv! Har følt at det har vært noe i kroppen den siste uken, litt uvel på en rar måte. For to dager siden var jeg sikker på at TR kom, da hadde jeg mensmurringer hele dagen, men i går var det borte igjen. Hadde da avskrevet muligheten for å være gravid, så gleden ble desto større når testen var så tydelig nå Vi har to jenter fra før, på 5 og 8 år, så dette blir vår lille attpåklatt! Det var full klaff ved første forsøk, slik det også har vært de to andre gangene! Skjønner at jeg er heldig, som ikke har måttet streve slik mange andre gjør. Er ydmyk for det. Nå krysser jeg fingre og tær for at lille spiren har det bra, og utvikler seg til vår lille skatt som da vil komme i førsten av Mai! Masse lykke til til dere andre!
prinsesse 09 med tvillinger<3 Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Grattis til alle gravide Selv fikk jeg tante rød på besøk i kveld...så testen i går var visst ikke svakt pos alikevel...! Får håpe 7pp gir oss noe å glede oss til, og en lillesøs eller lillebror til prinsessa vår
enil85 Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Jeg hadde IKM på mandag, tror jeg i alle fall, men ingen mensen enda. Første gang jeg er klar for å prøve å bli gravid, så er litt spent... Tror også jeg tenker litt for mye på det, så da skjer det vel ikke ting med det første. Trodde jeg var gravid tidligere, masse symptomer utifra hva jeg leste på nettet, kvalm, svimmel, vondt i magen osv osv... Men da var det ingenting. sluttet bare på ppillen for en mnd siden, så sikkert sen mens pga det. Har ingen graviditets symptomer nå som jeg føler, har hatt litt ømme brystvorter siden EL, men lite nå. Testet negativ i går, så veit ikke om jeg bør teste igjen om noen dager, eller bare vente på mensen som vanlig. Blir bare GAL av å vente på mensen, hvorfor kan den ikke komme??? Lykke til til alle dere der ute som går å håper og venter, krysser fingrene for positive tester!
Vårbarnet med to små Skrevet 3. september 2010 #13 Skrevet 3. september 2010 åh, kjenner jeg er tilbake på samme stadie som før graviditeten i våres... Jeg kjøpte tre g-tester i går, og svei selvfølgelig av en med det samme. Fatter ikke hvorfor jeg gjør sånt! I dag morres svei jeg av en til. Den var også negativ - eller?? Kunne jeg skimte en skyggestrek?? Skyggestreken var borte hvis jeg holdt testen mot lyset. Tittet igjen på testen fra i går. Næmmen, der var det blitt en strek jo. Nesten sterkere enn en skyggestrek. Men? Hvorfor må jeg se på den gamle?? Jeg vet jo så godt at de ikke teller når det har gått så lang tid! Men allikevel klarer jeg ikke la det være. Jeg risset inn en T på testen jeg tok i går, og en F på testen jeg tok i dag. Kun for at jeg skal kunne sammenligne de når jeg kommer fra jobb i dag. Jeg vet så godt at det er bare tull, men jeg klarer ikke la være. Foreløpig har jeg klart å motstå fristelsen med å pelle testen i biter, for å se om jeg ser en strek inni testen som ikke synes på vinduet. Jeg blir gal. Trøster meg med at TR har nå ihvertfall ikke kommet ennå...
Gjest Skrevet 3. september 2010 #14 Skrevet 3. september 2010 Jeg hadde IKM mandag - og testet negativt mandag morgen. Fortsatt ingen mens, så jeg venter til neste mandag.. Har den fortsatt ikke kommet må jeg ta en ny test. Bruker ikke å bomme så veldig på mens-dato, så denne gangen har jeg fått skikkelig falske forhåpninger, gitt. Kjenner etter alt og ingenting.
Gjest Skrevet 3. september 2010 #15 Skrevet 3. september 2010 IKM idag og ingen mens og negativ test på både strimmel og digital test. Er konstant kvalm og har mensmurringer. Har vært det i snart 2 uker nå!! Men jeg regner med at det bare er mensen som er forsinket.
♥ Notie♥ Skrevet 3. september 2010 #16 Skrevet 3. september 2010 Jeg er gravid!! IKM i går og en CB digital på kvelden viste intet mindre enn "gravid". Fantastisk og skummelt!! Håper så veldig det går bra denne gangen.. Lykke til til dere som ikke fikk det til denne måneden, stå på videre!
Junimini Skrevet 3. september 2010 #17 Skrevet 3. september 2010 Gratulerer til alle dere som er gravide! Jeg hadde IKM enten i går eller i dag. Testet negativt senest i kveld så regner med at toget har gått for meg for denne mnd.. MEN får se det positive i ting, og håper TR kommer så jeg kan ta meg et glass vin i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå