Gå til innhold

Så babyen vår på ul i går:)


jente08nyttbarn2011

Anbefalte innlegg

Gikk på privat klinikk i går og tok en innvendig ul. Der fikk jeg se babyen vår!! Begynte med vanlig ul, og tok til slutt å så på babyen i 3D. Helt utrolig! Kunne tydelig se at det var en baby med armer og ben som rørte på seg. Fikk med meg to gode bilder av babyen:) Gikk mer opp for meg at det faktisk er noe i magen min:) Var en dag lenger på vei enn jeg trodde selv, så nå er termin 3 april:) Klarer ikke å slutte å smile:)

 

Var 98 % sannsynlighet for at alt gikk helt fint:) Så vi fortalte til dattera vår i går at hun skulle bli storesøster. Nå kan vi også begynne å fortelle det til andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

 

Gu det hørtes koselig ut :D Har såå lysst og dra på tili ul, når babyen er blitt litt mer baby. Var i uke 6, men da var det bare en liiiten flekk, så var ikje så mye og se. Utnom at hjerte slo <3 Er jo stort det også da :)

Er du langt på vei nå da ? Jeg er 8+1 :)

Så koselig at dere fortalte det til dattra deres igår, ble hun glad ? :)

 

Myyye lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen:)

 

Jeg er 9+5 i dag:) Grunn for at jeg tok privat ul var for å sjekke at hjertet slo og få vite om jeg hadde beregnet ca riktig termin. Ble litt overrasket over at jeg kunne se allerede nå på ul at det lignet på en baby. Det er så lite, men allikvel ser det ut som en baby... Helt fantastisk å oppleve:) Det viktigste er jo å få vite at hjertet slår, det er stort:)

 

Dattera vår er 2 år og 4 mnd, så tror ikke hun skjønner så masse egentlig. Men svarte med å si "Storesøster" og smilte bredt:) Blir spennende å få en unge til:)

 

Lykke til med deg også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes helt utrolig ut :)

Dette er jo mitt første, er jo bare 19 år, å har ikke gådd helt opp for meg ennda :) Jeg og kjæresten min snakkes om baby en stund før jeg ble gravid, så vi var forberett :)

Når jeg var på tili ul, var det også for og se om jeg hadde beregnet riktig termin, som du :) Og da jeg fikk se hjerte slå, virket det litt mer virkelig, det var sååå godt :)

Sporte legen min om jeg kunne få UL i uke 12, for jeg ville se om alt var vell (er ganske nervøs og redd for og misste), men hun virket litt negativ til det :/

Men får bare se hvordan det går :)

 

Ååh, så koselig :) Nei hun sjønnte det kanskje ikke helt, men når den lille kommer, forstår hun nokk mere :)

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh ja blir så mye mer virkelig når man er på ul altså- jeg skal imorra...er bare 7 fullgåtte uker imorra men skal treffe søstrene mine i helga og ville gjerne sjekke om alt var bra før jeg fortalte de det sånn at jeg kan være helt sikkert og happy :-) Gøy med bilde også da :-) Og 3d!! Visste ikke at de tok 3D så tidlig jeg..men utrolig bra at de gjør det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en privat klinikk, og legen begynte med vanlig ul. På slutten hadde han flere bilder oppe på skjermen. Nede til høyre så jeg babyen så tydelig, og spurte om det var 3d av babyen. Han svarte ja, og viste meg litt:) han fikk tatt to gode bilder av barnet.. Ble enda mer virkelig når jeg fikk se barnet i 3d:) helt utrolig, er snart 10 uker på vei, og allerede nå ligger det en bitteliten baby i magen min:) Uvirkelig:)

 

Lykke til på ul i morgen!! Alltid godt å få vite at det står bra til med den lille i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...