Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hei,jeg er så lei av magen min... Når jeg ligger er den helt flat.. Men når jeg står oppreist og ikke holder den inne har jeg en fleskemage uten like! To år siden fødsel.. Hva kan jeg best gjøre for å stramme opp dette?? Evig takknemlig for svar.....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Kjøp en tung rockering som du bruker 3-4 ganger i uka, det strammer opp, og tar også de dypere magemusklene slik at den ikke buler ut:) Eller medlemsskap i treningsstudio.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Rockering Kjøp en med vekt (1,2kg kanskje), så begynner du med 2 min om ganga til å begynne og øker etterhvert. Du blir gul, blå, øm og mørbanka helt til du blir "herda", så kan du rocke så mye du vil. Utorlig effektivt
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Er det så effektivt som de skal ha det til? Jeg har prøvd endel nå, og fått de berømte blåmerkene, men jeg kjenner ikke noe i magemusklene? Uansett, skal du ned i vekt, så må du trene kondis. Får ikke bort flesket av å trene styrke. Jeg har samme problemet med bollemage, og vet at jeg må legge om kostholdet og trene mer for å få den bort (men utsetter til stadighet, så jeg kommer aldri noe lenger)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg er 1,62 høy og veier 56 kilo...så å gå ned i vekt trenger jeg ikke....? Bare drittleei av magen og håndtak....HI
The Bad Gal Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Du trenger ikke nødvendigvis gå ned i totalvekt, nei, men om du skal ha flat mage må du nok ned i fettprosent(dermed fettvekt) men opp i muskelmasse(derfor opp i vekt, derfor blir det en nullregnskap). Opp og hopp, tren styrke og kondisjon og skjerp kostholdet, da er du kvitt det lille ekstra på magen før jul :-) Det er utrolig vanskelig for de fleste å holde seg motivert over langt tid om de skal trene hjemme, så om du har mulighet, bør du melde deg inn på et treningssenter og ha en avtale med deg selv om minst 3 ganger i uka i vektsalen der og ellers holde deg i så mye aktivitet som mulig ellers i hverdagen. Gå turer, dropp tv-maratonkveldene, gjør hagearbeid, husarbeid, gå til butikken for å handle istedetfor å ta bilen, hopp av bussen et stopp for tidlig slik at du må gå lengre for å komme dit du skal... Mange muligheter, men du må holde på en stund, man får ikke flat mage på to uker. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Personlig trener og kostholdsveiledning ble redningen for meg, anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå