ano`num *17.03.10* Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Får snart hetta her, tror jeg. Et snev av både angst, panikk, hetta og en smule deprimert! September liksom!!? Hvor ble det av sommeren? Den gode, lange, deilige, ubekymrede sommeren med lange late fridager, sol, varme og det å bare være til? Nå er det september. Første offisielle høstdagen; og både vinter og jul nærmer seg med stormskritt. Mørke, gufsne, kalde dager som for vår del bare bringer med seg sykdom. Men september alt nå! Enn sommeren da? Skal det ikke bli det i år? Noe 20graders svetta, klamme, altforvarmenetter midt i november orker jeg ikke i år også altså. Da er jeg klar for kulde, snø, vinter og jul!! Huff!! Nå tror jeg at jeg må finne meg noe drikke å kose meg med. Før jeg friker helt ut her
*Lissi* Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Elsker høsten jeg da:-) Nydelige farger og koselige kvelder med levende lys. Krølle seg sammen i sofaen under et teppe med en god bok. Og noe varmt og godt og drikke:-)
Chupa chups Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Septemberen kan være kjempefin, faktisk, så jeg biter ikke på denne dommedags-stemningen din Tidlig høst bringer med seg en klarhet i lufta, et fargespill i trærne og en lunhet i hjemmet som er helt unik. Kos!!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Ja, sommeren var dårlig. Det er skuffende nok. Men høsten kan jo bli knallfin! Jeg elsker høsten. Håper det blir to måneder med mye fint turvær, god høstlukt og litt sol innimellom:) I november er det litt deprimerende, men er to måneder til det da:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 1. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg er egentlig høstmenneske jeg også. Høst og vinter Så jeg skjønner ikke helt hvor panikken kom fra. Muligens tanken på at tiden flyr og permisjonen min snart er over. Mer en god nok grunn til at tiden burde stått stille en stund det. Høsten bringer med seg klarere luft, fine farger, mørke kvelder med innekos så er det jo snart vinter og jul. Jeg elsker jul!! Gleder meg alt nå. Så er jo høsten kos da. Med alle aktivitetene vi er med på - om vi vil eller ikke Foreldremøter, tombola, kakebaking, musikk kafer og alt det der. Meen, jeg klarer fortsatt ikke å like at det faktisk har blitt september. Tror det er første gang faktisk!!
Gjest irismor Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 JUHU endelig er høsten her :-) Nå skal det jaktes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå