Gå til innhold

Jeg bør og blør..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget på fredag morgen en ekstra strek på graviditetstesten, og var overlykkelig.. Men allerede samme dag begynte jeg å blø litt.. Så så det ut til å stanse på søndagen, men i går kom det mye friskt rødt blod.. Det har fortsatt i dag..:/

Har ingen smerter i magen, brystene er überømme fortsatt.. Tenkte å ta en ny g-test i morgen, for så å ringe legen hvis den også blir positiv.. Er så fortvilet og redd for at jeg mister, men antar det er lite å gjøre når man er 3-4 uker på vei..?

Trenger bare noen å dele bekymringene med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren..så nå at jeg hadde mistet en l i overskriften, som selvfølgelig skulle være "Jeg blør og blør"

Skrevet

Synes du skal kontakte legen.

Jeg hadde en skikkelig blødning som ikke ga seg, var sikker på at jeg hadde mistet. Det hadde jeg for så vidt også, men jeg var gravid med tvillinger og hadde mistet den ene, mens den andre nå er en stor og frisk gutt.

Jeg var litt lengre på vei enn deg, men de kan jo måle hcg i blodet ditt også måle det en uke senere for å se om du har økning. Er jo ikke sikkert at du har mistet selv om du blør.

Sender deg en god klem.

Skrevet

Jeg mistet en tvilling da jeg var gravid forrige gang.. De oppdaget at det var to morkaker på fosterhinnen..

Men jeg vil jo ikke miste en tvilling til, jeg ønsker meg jo tvillinger!! :/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...