Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Har dere noen gode nettsider hvor man kan bestille fine ullklær til en "billig" penge? Er også veldig interessert i å få vite av noen nettsider der de selger klær til søsken. At jeg kan få kjøpt samme plagget i str 50-62 og 92-98.. ? Blir kjempe glad for svar:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Sparkjøp :-) Jeg er ikke fan av Janus, særlig ikke den prinsesseulla, med disse stygge blondene på kantene. Har prøvd andre merker, joha, metoo, cubus, vet ikke hva de heter alle sammen, noe fra barnas hus, noe fra relfex, fra andre baby butikker osv. Men vender tilbake til sparkjøp, så nå går jeg bare der. Drev også å kjøpte mye nøstebarn, flott skulle det være vet du. Nå er det praktisk som teller, med barn i barnehagen, jobb og hus. Slenger de inn på vanlig førti vask, og blir de slimsete går de i bosset, men de holder vledig veldig fint, Helt supert, de er billige, varme, og praktiske, de kan også brukes til søsken, finnes i alle størrelser. :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Sverger til TomogTrine Ulla til sparkjøp. Helt genial ull til en veldig billig penge. Minst like slitesterk som dyrere merker, holder seg også bedre i vask. Har også endel fra Norheim. dette er fantastisk gode plagg, men ikke så slitesterke desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå