3småtroll♥ Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jøss, var mange som svarte på den tråden om stryking gitt:) Ja- jeg stryker alt utenom sokker, undertøy og badehåndklær. Gidder fordi jeg liker å ha nystrøkne klær både til meg og resten av gjengen. Får fnatt hvis jeg må gå med skrukkete klær.. Skjønner at jeg tydeligvis ikke er som "alle andre" på dette punktet, men er vel ikke værste tingen å gjøre:) Tid får jeg alltids for jeg drar strykebrettet inn i stuen og stryker mens jeg ser på tv etter barna er lagt:) Kan jo nesten lure på hvordan de får solgt strykejern hvis det er så uvanlig å stryke;)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Nei, det er absolutt ikke den verste tingen å gjøre, jeg skjønner bare ikke hvordan du har tid til det? Jeg liker å slappe av med pc, eller andre hobbyprosjekter hvis ungen er lagt. Men folk har vel sine måter å koble av på. Jeg syns bare rett og slett ikke det er nødvendig å stryke jeg da. Strykejern får man jo solgt fordi de fleste får bruk for et i ny og ne, men da helst til spesielle anledninger, og for de gale ungdommer under 50 som stryker duker hehe men for all del, hvis du liker å stryke så er det jo ingenting i veien for å gjøre det
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Hehe, for all del.. Det er beundringsverdig at du gidder da! Skikkelig husmor! Før i tiden strøk de faktisk sengeklær da.. Mormora til samboeren min gjør det ennå!!
3småtroll♥ Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 "før i tiden" du. jeg stryker sengetøy og koppehåndklær også Huff- kanskje jeg ikke er så normal nei;) Men som sagt så syns jeg ikke det er noe problem når jeg står foran tv og stryker. Får jo med meg alt som er på tv mens jobben blir gjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå