Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Vi har så lyst å bytte ut skap og skuffedører på kjøkkenet, og har lyst at disse skal være hvite. Problemet jeg ser er at vi har helt hvite hvitevarer (micro, oppvaskmaskin,komfyr og kjøleskap) og det vil kanskje se stygt ut når alt er hvitt. Hva er deres meninger og erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hvilken farge har dere på skapdørene nå, som du mener passer til hvite hvitevarer? Passer fint med hviteskap til hvite hvitevarer.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Æsj.. Vi har det.. å jeg HATER det.. Det virker så sterilt.. Grusomt..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Skulle jeg hatt pusset opp kjøkkenet mitt og kjøpt nye hvitevarer så ville jeg ha tatt enten i sort eller i børstet stål. Hadde jeg allerede hatt greie hvitevarer ville jeg bare beholdt dem. Ellers så kan du jo selge dem du har og heller kjøpe det du synes passer??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Mange som har det, men jeg syns absolutt det er finere med forskjellig farge på fronter og hvitevarer...for å bryte opp kjøkkenet litt. Og bare en tanke...; -det er ikke sikkert hvitevarene dine ser helt hvite ut når de kommer inntil helt hvite fronter... Veldig mulig de har gulna og vil se skittne ut...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Du kan jo se på forskjellige boligannonser..mange bilder av hvite kjøkken med hvite hvitevarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå