Gå til innhold

NKI - regnskapskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt det kurset? Fikk dere jobb etter bare dette kurset? Måtte dere eventuelt ta noen flere kurs eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å ta den jeg. Synes kurset er helt jævelig. Bøkene er utdatert, og jeg kan lese en kapital så mye jeg bare vil, men den har vanligvis veldig lite med hjemmeleksenå gjøre.

Har en lærling jobb på en økonomiavdeling i tillegg og tok med meg hjemmeleksen og spurte sjefen min om hun kunne hjelpe meg.

Hun skjønte ingenting og sa at det var ingen som gjorde regnskap på den måten lenger.

Ja ja, har betalt, men tviler sterkt på at jeg gidder å fullføre.

Skrevet

Jeg har óg tatt det. Nettopp ferdig. Synes det va et dritt kurs rett og slett! Lærte ikke så innmari mye at det gjorde noe. Er vel skyld i det selv óg, men dårlig kurs

Skrevet

Jøss, har dere gjort noe selv for å lære da, dere som mener det er et drittkurs? Jeg har tatt regnskapsskolen på NKI, fått kun A og B på innsendingene og eksamenene (2 stk) og fikk raskt jobb etterpå. Lærte veldig mye. Men du må jobbe litt for å lære det, jobbe jevnt, gjøre oppgaver og ikke bare lese..Med fjernundervisning ligger mye av ansvaret for læring på en selv. Dersom du ikke har selvdisiplin nok lærer du lite...

Skrevet

Signerer dette!!

Jeg tar et annet kurs gjennom NKI, og det er klart man må jobbe masse med pensum for å få utbytte av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...