*Nøtta* Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg har tenkt å lage til en liten oppmerksomhet til den nybakte pappaen når babyen er født. Tenkte å lage til en kurv med litt stæsj oppi,som min mor kan sette på stuebordet til han kommer hjem fra føden. Noen som har litt tips til hva je gkan putte oppi? Et par pils og favorittgodteriet er jo greit nok,men noen som ha rnoe mer "spennede" på lager? Evt: hva skal DU gi til din mann om du går med sånne planer? .)
ungmortil3 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Dersom det er første gang han skal bli pappa hadde kanskje boken pappa for første gang vær noe http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=11828&template=product_info&open=17. Om ikke finnes det andre bøker som pappahåndboken og verdens beste pappa osv. Ellers kanskje et krus der det står verdens beste pappa ell .
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Sigar kanskje? Mange karer har sans for en god sigar en gang i året, og det trenger ikke være på nyttårsaften man tar en blås :-) Ellers kanskje noen magasiner? Golf, sykkel, jakt osv... T-skjorte med jeg har blitt pappa el.l Selv har jeg vært hos en rimelig fotograf og tatt noen gravidbilder som han får innrammet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå