Gå til innhold

Stemmer det at nr.3 er en luring?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilken måte?!

Er veldig spent på fødsel nr.3 etter å ha hatt to veldig ulike fødsler. Den første lang og komplisert, mens den andre var rask og ukomplisert... Lurer litt på hva nr.3 skal finne på..:)

Hva er deres erfaringer?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stemte her. Nr 4 også forsåvidt.

Med luring menes det at man tror fødselen er i gang flere ganger uten at den er det. Akkurat som riene begynner så smått, men så stopper det opp. Kan holde på slik i et par uker i verste fall. Når da fødselen virkelig starter kan det gå fort.

Skrevet

Aha, men det skal jeg nok leve med...:)

Skrevet

Min egen jordmor som har 3 sa også det. Men er jo ikke sikkert det er sant :)

Sant er det at hver fødsel er individuell, og at ingen kan sammenlignes :)

Skrevet

Stemte godt her hvertfall :)

Trodde fødselen var igang, siden det gikk veldig fort med nr 2 ble jeg lagt inn. (fredags natt)

Var der igjennom natten, men riene ga seg og jeg reiste hjem med 4 cm åpning og ingen rier. (Lørdags morgen)

Dagen gikk, mens riene kom tilbake.

Uregelmessige.

Det var ca 14-20 min i mellom hver rie, og de var vonde som fy.

Når jeg skulle legge meg i 22.30 tiden fikk jeg en rie fra H.... så jeg ringte ned til føden og sa at jeg bestilte keisersnitt, siden jeg hadde fått beskjed om at dette kunne vare i maaaaaaaaange dager.

KS fikk jeg ikke, men siden jeg hadde hatt 4 cm åpning om morningen fikk jeg komme inn på en liten sjekk ihvertfall.

Turen ned gikk fint, fremdeles ca 20 min i mellom så jeg hadde hele 2 rier på vei til sykehuset og var egentlig 100% sikker på at jeg ble sendt hjem.Det var JM også forøvrig ;) hehe..

8 cm åpning :D Jeeeeei.

kl 00.01 ble mini født, og riene ble aldri regelmessige ;)

Så flaks for meg at jeg var møkklei av riene, ellers hadde mest sannsynlig mini blitt født hjemme :)

Skrevet

Stemmer ikke på meg. Ingen tvil om når fødselen var i gang noen av gangene, ingen lurerier på forhånd.

Skrevet

Stemte her også! Kom på sykehuset i full tro om at fødselen var i gang og hadde 2 cm åpning;)

Fikk lov å sove over på sykehuset da mens vi ventet på at det skulle bli fart på sakene.

Selve fødselen var en blanding av nr 1 og 2. Han var en stjernetitter som nr 1 og ville ut før jeg hadde full åpning som nr 2.

Så lilleknott ble født med blikket mot stjernene mens jeg hadde 4 cm åpning.... Et under at jeg ikke revnet til rattata som jordmoren sa:)

(måtte ikke sy noe engang)

Nå er han 2 år og lilleknott er en liten luring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...