flypapir Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 På hvilken måte?! Er veldig spent på fødsel nr.3 etter å ha hatt to veldig ulike fødsler. Den første lang og komplisert, mens den andre var rask og ukomplisert... Lurer litt på hva nr.3 skal finne på.. Hva er deres erfaringer?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Ja, stemte her. Nr 4 også forsåvidt. Med luring menes det at man tror fødselen er i gang flere ganger uten at den er det. Akkurat som riene begynner så smått, men så stopper det opp. Kan holde på slik i et par uker i verste fall. Når da fødselen virkelig starter kan det gå fort.
flypapir Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 Aha, men det skal jeg nok leve med...
Gulosten™ Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Min egen jordmor som har 3 sa også det. Men er jo ikke sikkert det er sant Sant er det at hver fødsel er individuell, og at ingen kan sammenlignes
ConsuelaBananaHammock Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Stemte godt her hvertfall Trodde fødselen var igang, siden det gikk veldig fort med nr 2 ble jeg lagt inn. (fredags natt) Var der igjennom natten, men riene ga seg og jeg reiste hjem med 4 cm åpning og ingen rier. (Lørdags morgen) Dagen gikk, mens riene kom tilbake. Uregelmessige. Det var ca 14-20 min i mellom hver rie, og de var vonde som fy. Når jeg skulle legge meg i 22.30 tiden fikk jeg en rie fra H.... så jeg ringte ned til føden og sa at jeg bestilte keisersnitt, siden jeg hadde fått beskjed om at dette kunne vare i maaaaaaaaange dager. KS fikk jeg ikke, men siden jeg hadde hatt 4 cm åpning om morningen fikk jeg komme inn på en liten sjekk ihvertfall. Turen ned gikk fint, fremdeles ca 20 min i mellom så jeg hadde hele 2 rier på vei til sykehuset og var egentlig 100% sikker på at jeg ble sendt hjem.Det var JM også forøvrig hehe.. 8 cm åpning Jeeeeei. kl 00.01 ble mini født, og riene ble aldri regelmessige Så flaks for meg at jeg var møkklei av riene, ellers hadde mest sannsynlig mini blitt født hjemme
ormeynglet Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Stemmer ikke på meg. Ingen tvil om når fødselen var i gang noen av gangene, ingen lurerier på forhånd.
3småtroll♥ Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Stemte her også! Kom på sykehuset i full tro om at fødselen var i gang og hadde 2 cm åpning;) Fikk lov å sove over på sykehuset da mens vi ventet på at det skulle bli fart på sakene. Selve fødselen var en blanding av nr 1 og 2. Han var en stjernetitter som nr 1 og ville ut før jeg hadde full åpning som nr 2. Så lilleknott ble født med blikket mot stjernene mens jeg hadde 4 cm åpning.... Et under at jeg ikke revnet til rattata som jordmoren sa:) (måtte ikke sy noe engang) Nå er han 2 år og lilleknott er en liten luring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå