Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hva synes dere ? Det er DBS Bambo det er snakk om. Rød eller blå ?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jeg syns rødt er penere enn blått. Kjønn er uvesentlig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Har kjøpt rød, skal hente den i morgen. Synes den var så klassisk og fin. Ble bare usikker på om jeg burde tatt den blå....Fin den også. Får bestemme meg i morgen tenker jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 min sønn hadde rød Det er finere enn blå, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 vi har rød, syntes den var finest.. synes rød passer både til gutt og jente..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 ÅÅÅÅh jeg er så lei av at noe er forbeholdt jenter mens annet er forbeholdt gutter. Akkurat som om gutter bare KAN like blått. Da jeg lot guttungen få dukkevogn ble det oppstandelse her, selv om alle vet at han er veldig glad i å leke med dukker. Vi diskriminerer barna våre, forlkens. Små gutter blir mer diskriminert enn små jenter, for de får lov å leke med hva de vil og kle seg ut som hva de vil. Se for deg karnavalet i bhg der jeg sender avgårde guttungen som disneyprinsesse eller noe annet damegreier. Men jenta kan være buissnissmann eller kaptein sabaltann om hun vil. Kjøp den røøøde!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Rød! Det har min gutt fordi det er den fineste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå