tutmamma Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Noen som har gode tapasretter å anbefale? Skal ha med en rett til et slutta lag til helga men vet ikke helt hva jeg skal ha med...
Gjest Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Har en egenkoponert som pleier å slå an: Kyllingruller: Smør smøreost (jeg bruker Philadelphia) på grove tortilla-lefser. Legg ruccola over hele. Legg på biter av stekt kyllingfilet (godt krydret). Litt most fetaost og pesto. Rull sammen og skjær i biter. Sett en tannpirker gjenom hver bit. Ellers er min ubestridte tapasfavoritt chili- og hvitløksmarinerte scampi. Gresk kebab er også nydelig
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Vet ikke om det går som tapasrett akkurat, men godt tilbehør? Kjøp små poteter, sånne partypoteter. Kok dem sammen med masse salt. Slå av vannet og ha dem i en stekepanne med olivenolje, salt, pepper, litt dill og persille. Stek dem en stund, og ha i en del griljemel og stek litt til på høy varme. Blir ganske crispy og smakfulle utenpå og myke og milde inni. Veldig godt som tilbehør i hvertfall :-)
Aliena Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Asparges med spekeskinke er enkelt og veldig godt. Kok grønne asparges såvidt møre og avkjøl. Vikle spekeskinke rundt asparges og en stav parmesan (en og en). Veeeldig godt.
tutmamma Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 Ahh..nam nam. Tusen takk for tips! Det blir definitivt en av disse:) Supert!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 overlord: Herreguuud det hørtes godt ut! å nå ble jeg fysen på tapas ja! DEN oppskriften din skal jeg teste ut til helga! Røkelaks i tortilla-lefser er også veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå