Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Etter tips fra flere av dere har jeg kjøpt inn slike sko, og her noen spørsmål til dere med erfaring :-) 1. Jeg synes det er sinnsykt vanskelig å gå riktig med dem. Har sett på introduksjons-DVD'en på hvordan man skal treffe litt på utsiden av foten bak og rulle foten beint frem fra dette. Får det til når jeg går saaaaakte, men blir kluss når jeg setter opp tempoet. Er på dag 3 nå med disse. Går det seg til? Når? Og er det normalt å krølle tærne i dem i starten? Gjør dette hele tiden... 2. På DVD'en viser de hvordan man bruke kjernemusklene i kroppen. Dette fikk meg til å tenke på Pilates. Noen som har fått flatere mage rett og slett bare av å bruke disse skoene?
Mille** Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jeg har sånne sko, men har aldri studert dvd'en. ;o) Tipper jeg ikke går helt riktig. Krøller ikke tærne da, har aldri gjort det. Syns det var veldig uvant å gå med de skoene de første dagene, men det gikk seg til etter hvert. Flatere mage tror jeg ikke kommer av skoene, men av pilates og rockering. ;o)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 Hehe.. ja, jeg rocker og tar mye sit-ups, men er nok dårlig på å trene kjernemusklene, så håpet på en liten ekstra-bonus der ;-) Har hørt at man får veldig vondt i knærne om man går galt på skoene, så om du ikke har vondt, går du sikkert riktig :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2010 Gir den et lite dytt i håp om flere erfaringer :-)
Gjest Filifjonka Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg har slike sko. Jeg har aldri sett på noen DVD eller studert "riktig gange". Jeg bare tok dem på og gikk jeg. De første dagene kjente jeg at jeg ble skikkelig støl i kjernemuskulaturen, så de virket nok ja. Ellers har jeg overhodet ikke hatt noen plager med dem. Det eneste jeg har erfart er at min til tider veldig problematiske rygg er blitt mye bedre etter at jeg begynte med disse skoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå