Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg var hos legen forje mandag og fekk beskjed att jeg hadde Lungebetendelse, og fekk pencelin. Siden jeg hostet veldig masse og pottetett i nesen og tung i kroppen gikk jeg til legen igjen, så fekk ny pencelin kur. Skal inn igjen på Torsdag om jeg ikke er blitt bedre, eller ringe legevakta om jeg ble dårligere. Men siden jeg ikke er blitt frisk etter 8 dager med pencelin kur så kan jo ikke den kurten fynke på meg? Totalt har jeg vert sjuk i 13 dager, gruer meg til og spør om enda ei sjukmelding på torsdag vist jeg ikke er blitt bedre.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jeg var igjennom 10+7+10dagers pennicilinkur, så litt uten for så å ende opp på akutten og få penicilinkur intravinøst- Holdt vel på å hoste i 2mnd. Det var vel ekstremt da men.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jeg fikk påvist lungebetennelse 20 desember, følte meg som et menneske med litt krefter igjen lille nyttårsaften. Men jeg var både gravid og er allergisk mot penicilin så følte ikke kuren jeg fikk var blant de sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå