Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 åååh så irritert jeg ble når sambo hadde vært å henta gutten vår...!! sambo leverte i bhg i dag og hadde lagt matboksen på "feil" sted... gutten vår har ikke fått mat i bhg i dag, ble henta kl 16 og var skrubbsulten!! han hadde sittet å sett på at den andre spiste bare.... bhg ringte ikke oss og spurte etter maten han... makan!!! er det normalt at de ikke ringer?? de kan da ikke la et barn gå uten mat en hel dag pga gutten har byttet avd og far la matboksen feil?? **** å forbanna jeg er nå... dem skal få høre i morra ja!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 jeg jobber i bhg og har gjort det i 7 år og jeg kan love deg at det er ingen som RINGER Å LURER PÅ HVOR MATEN ER, MAN LAGER BARE MAT TIL UNGEN I BHG!!!!!!!!!!!!! fyttirakkern, hva er dette for en bhg!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Oi, nei det er virkelig ikke greit! Hos oss har vi alltid knekkebrød tilgjengelig dersom noen har glemt maten sin.. Hadde det vært krise, hadde vi ringt foreldrene. Man lar virkelig ikke barna gå sultne!! Dette bør du ta opp med ledelsen i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Veldig rart at de ikke ga ham en skive eller to? Knekkebrød eller noe annet de helt sikkert har i skapene på kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Jøss...dette var merkelig oppførsel av bhg. I bhg jeg jobber i serverer vi alle måltider unntatt frokost da, men er det noen som har reist fra frokosten sin hjemme, så lar vi de ikke gå sultne helt til lunsj. Da finner vi et knekkebrød eller ei brødskive som vi gir til de. Alle kan glemme og gjøre feil, men vi lar aldri en unge gå sulten selv om mor/far har glemt maten. Synes de enten burde ringt, eller gitt gutten deres mat fra bhg. for de har sikkert et eller annet liggende der.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Det har aldri skjedd i vår barnehage og vi har glemt nista titt og ofte i morgenkjaset! Heldigvis har de mat der -kun frokost mellom 7 og halv ni som vi tar med hjemmenfra, så de går nok ikke sultne av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 nei de hadde gitt han youhurten sin bare.... den spiser dem kl 14 sammen med frukt... jammen var det en som fikk maten sin i bilen på vei hjem og den ble borte innen 10 min!! dette er en privat kristen bhg....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Helt ikker på at han ikke har spist i hele dag? Tviler på at en barnehage lar et barn sitte å se på at de andre spiser 2 måltider? kanskje noen andre har delt maten sin med han? kanskje barnehagen har gitt han noe annet?? Selv om han var skrubbsulten da han ble hentet betyr jo ikke automatisk at han ikke har blitt tilbudt annen mat....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Høres helt merkelig ut. Jeg jobber i barnehage og vi ville aldri latt et barn gå uten mat en hel dag. vi har mat som vi fikser til dem om de trenger det. Dette gjør vi også om de f. eks har et pålegg de ikke liker...eller mister skiven på gulvet ..eller lignende.... Jeg ville tatt det opp på en fin måte med dem!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Det er alt for dårlig! Hos oss har de knekkebrød, brød og riskaker om noen evt. har glemt maten. Vi skal bare ha med mat om de skal spise frokost i bhg. da så hos oss er det egentlig ikke noe problem annet enn på turddager. Men jeg er sikker på, at hadde noen glemt mat på turdagen så hadde de fått i bhg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Man lager mat til ungen eller spør et av barna som har mye mat med seg om det vil dele litt. Utrolig at de ansatte ikke kunne tenke så langt!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 det er helt uholdbart! Er du sikker på at han ikke har fått mat av barnehagen? Jeg jobber også i barnehage og jeg må si at noe sånt ville ALDRI skjedd hos oss. Vi hadde ikke ringt og spurt etter maten. Men vi ville lett etter den og sannsynligvis funnet den dersom den var lagt på feil hylle eller i feil kjøleskap. Hvis vi ikke fant noen matboks ville vi SELVSAGT ha smurt mat til barnet. Hvis vi var på tur og ikke hadde mulighet til å gi han fra barnehagen ville vi ha tatt en halvskive fra et par av de mest velfylte matboksene eller fra noen som vi vet sjelden spiser opp alt eller en skive fra hver av de voksne. Ingen barn skal gå sultne!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 de sa det når faren henta han i dag at han sikkert var sulten for han hadde ikke spist i dag.... HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Hva har det med saken å gjøre at det er en kristen barnehage? Tror du ikke at oss hendninger mater barna våre?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 jo jo! vi er ikke kristene selv.. så ikke så hissig nå.. =) var noen som lurte på åssen bhg dette var...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 Hvorfor har du barnet ditt i kristen barnehage da?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 eneste som hadde plass der vi bor... det er ikke en hyper kristen bhg... de ber ikke å sånn. de lærer om kristendom. og synger men det er alt...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #18 Skrevet 31. august 2010 hei! jeg jobber i bhg selv og om et av barna ikke har med seg matboks så ringer vi til foreldrene. om vi ikke får tak i de får de alltids et knekkebrød eller lunsj om det ble igjen noe. jeg ville tatt det opp med bhg men husk å ikke eksploder helt. prøv å ta det på en rolig måte selvom det kanskje ikke er så lett når ungen ikke hadde spist i løpet av dagen.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #20 Skrevet 31. august 2010 Dobbeltsjekk imorgen du om dette faktisk hendte. Høres usannsynlig ut.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #21 Skrevet 31. august 2010 wow... når barn glemmer elle ikke har nok mat med seg.. deler jeg gledelig med min mat. i aug har ikke vi hatt smøre måltid.. så mine knekkebrød har vandret rund bordet^^
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #22 Skrevet 31. august 2010 Litt hadde han tydligvis spist. Han fikk jo youghert og frukt. Er du sikker på at han ikke fikk tilbud om noe annet? Det er jo mulig han fikk tilbud om knekkebrød eller noe annet og ikke ville ha. Hør litt mer i morgen om hva som skjedde og hva som er vanlig prosedyre når noen har glemt maten.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #23 Skrevet 31. august 2010 gud bedre for et sted! I vår bhg har det da hendt at matboksen har blitt glemt et par ganger, og han får jo da selvsagt brødskiver av bhg!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #25 Skrevet 31. august 2010 Hvor gammel er gutten din? Stakkar altså. Dår helt vondt av han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå