Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg vil overraske samboeren min, da vi har vært sammen i 2 år om noen dager. Vi har en baby på 8 mnd sammen, og kroppen min er ikke som den engang var. Jeg føler meg feit og uattraktiv:( Hva kan jeg gjøre for å føle meg sexy igjen. Hva slags undertøy? Klær? Sminke?Hår osv. Jeg er 33 år, har noen kg for mye på kroppen etter fødselen, og er ikke like fast i fisken som før. Er ikke tjukk altså, men har litt for mye mage, rumpe og lår. Hva kan jeg ha på meg som gjør meg fin? Takk til dere som gidder å svare:)
Minaw Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hmm.. Kan nok ikke noe sånt jeg.. her holder det at jeg bare kler av meg
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Heldig du Jeg føler meg ekkel naken, så defor tenkte jeg kanskje det fantes andre måter på å se noenlunde fin ut
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 jeg tør å tippe at samboeren din ikke ser de kg engang!! ei vennine tok på seg korsett, hofteholder (er det det heter?) hipstertruse og stømpebukse (som går opp til lårene). Han ble helt vill (ifølge henne), og syntes det var helt supert!! Ellers er jo fargesterke klær veldig sexy da, men der kommer det jo an på hvilke farger du har selv på hva som matcher
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 hmm..Ja har tenkt på noe smekkert undertøy, men jeg sysn bare jeg ser teit ut. Kan vel alltids prøve, men disse strømpene er jo så trange på lårene at det henger jo bare utenfor på insiden av lårene, og det er ikke noe fint da:(
zearesha Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Høres ut som du har ca samme kroppsbygning som meg, så kan prøve å komme med tips Når jeg vil føle meg sexy tar jeg på meg en jeans som sitter bra, genser/tunika som ikke går altfor langt ned, men fortsatt viser rumpa, og et løst belte som hviler på hoftene Hvordan hår har du? Lengde, farge osv? Og sminketips er jeg egentlig dårlig på, men det viktigste for meg en å pleie huden med en ansiktsmaske så den ser sunn ut, nappe bryn, og ha kun mascara og flytende eyeliner over øynene i en tynn linje på leppene bruker jeg kun lip-plumber, som gjør leppene fyldige og skinnende En god parfyme ( i mitt tilfelle Intense fra Hugo Boss siden jeg har fått ååå så mye positive kommentarer fra gutter på den), og gjerne litt av den sparkling-sprayen fra got2be på håret, så er jeg good to go Alltid komplimenter å hente med den stilen her hos meg hvertfall
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 jeg syntes akkurat det samme som deg, men jeg kan nesten garantere deg at samboeren din ikke vil legge merke til det engang! venninen min er veldig veldig overvektig, og han enset det ikke engang.. jeg ville prøvd:) tror han hadde satt stor pris på det
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 zearesha: Hva slags jeans kan du anbefale? og hva slags passform? Hvor får jeg tak i "lip-plumber"?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Ok..Får se om jeg finner noe snertent da! H & M er vel kanskje ikke butikken jeg leter eller?
zearesha Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Forskjellige merker de jeg har, men det som går igjen er at de er lave i livet, slik at den lille ekstra magen stikker seg utafor akkurat der beltet henger Når genseren/tunikaen er litt løs da, synes ikke magen, men blir en del av det litt løsthengende stoffet rett over beltet. Er en grei måte å "gjemme" den ekstra magen syns jeg da Lip-plumber tror jeg du får i de fleste kosmetikkavdelinger i dag, men min favoritt er den blanke fra ModelCo, og den er lettest å få tak i over nett, gjennom Esthetique-parfymeriet. Det sies at de har den i noen av butikkene sine og, men jeg har ikke klart å finne den der, bare på nett. Men, en billigere løsning enn den er LipInflation fra Sally Hansen, og den mener jeg å huske at jeg kjøpte enten på Lindex eller H&M
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Takk for alle svar, skal ta meg en liten shopping runde når lønna kommer neste uke:) Hi
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Forresten, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt tynnstrømpebukse, med en slik tykk søm som går ned hele veien bak på begge bena? Hvis dere skjønner hva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå